sredstva za promidžbu
Vinarima do 80 tisuća eura potpore - otvoren novi natječaj iz Vinske omotnice
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je danas, 21. lipnja 2019. godine natječaj za mjeru Informiranje u državama članicama iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019. do 2023.
Informativne aktivnosti obuhvaćaju informiranje potrošača u državama članicama u pogledu odgovorne konzumacije vina i rizika povezanih sa štetnom konzumacijom alkohola te sustava zaštićenih oznaka izvornosti i zaštićenih oznaka zemljopisnog podrijetla Unije u pogledu posebne kakvoće, ugleda ili ostalih značajki koje vino ima zbog posebnog zemljopisnog okruženja ili podrijetla.
„Mjere iz Nacionalnog programa napravili smo zajedno sa strukom, samim vinarima i vinogradarima, kako bi natječaji bili usmjereni na aktivnosti koje su njima potrebne. Veliko EU tržište s brojim proizvodima zahtjeva jaku promociju kako bi se istakli i izdigli iz mnoštva. Imamo vrijedne ljude koji su svoj trud i rad pretočili u vina vrhunske kvalitete. Mi im pomažemo da te svoje vrhunske proizvode promoviraju i plasiraju. Uz mjere iz Programa ruralnog razvoja za vinarstvo i vinogradarstvo, tu su i administrativna rasterećenja, ukidanje evidencijskih markica, transparentni uvjeti prodaje na tržištu, pojačane kontrole i nove vinogradarske regije – samo dio velikog paketa promjena koje smo uveli kako bi ovaj sektor bio što konkurentniji.“, izjavio je potpredsjednik Vlade RH i ministar poljoprivrede, Tomislav Tolušić.
Korisnici mjere Informiranje mogu biti: stručne organizacije, organizacije proizvođača vina, udruženja organizacija proizvođača vina, privremena ili stalna udruženja dvaju ili više proizvođača, sektorske organizacije i javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna.
Dozvoljeni troškovi unutar mjere Promidžba su:
- sudjelovanje u informativnim kampanjama
- sudjelovanje na događanjima, sajmovima i izložbama od nacionalnog značaja ili značaja za Uniju
- oglašavanje u medijima na tržištu država članica (tisak, televizija, radio, internet, društvene mreže)
- izrada i distribucija informativnih materijala za tržište država članica
- administrativni troškovi i troškovi osoblja.
Razina potpore iznosi do 80% ukupno prihvatljivih troškova i odnosi se na sredstva EU. Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu iznosi 80.000 EUR.
Rok za podnošenje prijava je do 31. srpnja 2019. godine, a natječaj i obrasci potrebni za prijavu dostupni su ovdje.
Vezane vijesti
-
Real Madrid je pobijedio na svom travnjaku Cadiz s 3-0 u 34. kolu španjolske lige, a asistenciju za prvi gol Kraljevskog kluba upisao je Luka Modrić.
-
Posjetitelji su osim u vrhunskim otočnim proizvodima poput paškog sira, baškotina, pandešpanja uživali i u ukusnoj fritaji koju je pripremio Masterchef Bobo.
-
Košarkaši Zadra nakon pobjede protiv Dubrave u prvoj utakmici četvrtfinala FAVBET Premijer lige sutra igraju uzvrat u Zagrebu.
-
Iz zadarske Elektre stiže obavijest o privremenom prekidu u opskrbi električnom energijom zbog radova prema sljedećem rasporedu
Izdvojeno
-
VIDEO: Kakav vremeplov: danas smo posjetili zanimljivu izložbu - oko popularne zadarske "peke" smjestilo se preko dvije stotine oldtimera!
-
Kad je najbolje posjetiti Zadar i što sve obići? Autor bloga Collective Travel Guides donosi 13 savjeta.
-
Iz zadarske Elektre stiže obavijest o privremenom prekidu u opskrbi električnom energijom zbog radova prema sljedećem rasporedu
-
Brzo do novog posla s posao.hr. Pregledajte 10 pozicija koje su posebno istaknute za vas ovaj tjedan!
Reci što misliš!