Biznis

odlična prilika

Hrvatska tvrtka traži čak 400 ambasadora

Hrvatska tvrtka traži čak 400 ambasadora
AP Images

Ako redovito koristite društvene mreže te ste se pitali kako dodatno iskoristiti vrijeme, ovo bi vam mogla biti zanimljiva prilika. Hrvatska Parfemska Kuća traži čak 400 svojih ambasadora.

"Mladi itekako dobro znaju iskoristiti sve dobrobiti društvenih mreža, znaju se njima koristiti tako da djeluju a ne samo promatraju, pa čak i da tako zarađuju. Upravo zato smo se željeli okrenuti upravo korisnicima društvenih mreža. Njihovi aktivni korisnici razumiju što se sve može na internetskom prostoru, pa je naš cilj da pokažu što mogu i znaju.

To je sve što nam treba, jer tražimo kako se to voli reći, cure i dečke iz kvarta, a koji će znati iskoristiti priliku", rekao je Tomislav Vrbanec, glavni parfumer u Hrvatskoj Parfemskoj Kući.

Hrvatska Parfemska Kuća jedini je domaći proizvođač parfema. Dio je Europske Parfemske kuće (European Perfume House, EPH) čiji je osnivač jedna od najvećih tvornica privatnih brendova parfema i mirisa u Europi, Aroma Fragrance Lab, te se bavi proizvodnjom parfema, kao i svih vrsta mirisa koji postoje na tržištu. Hrvatska Parfemska Kuća orijentirana je na proizvodnju parfema za druge brendove, no imaju i nekoliko svojih kolekcija. 

Ekskluzivna linija parfema Croatian Collection jedinstveni je domaći proizvod. Mirisno putovanje kroz Hrvatsku vodi vas kroz 21 regiju, otok i grad. Nedavno su lansirali i svoju najglamurozniju mirisnu liniju. Riječ je prvom parfemu sa šljokicama, koji se nanosi pumpicom. 

Kako kažu, njihovi Glossy Glam parfemi pravo su osvježenje u mirisnoj ponudi ne samo zbog mirisa, već i zbog izgleda. Uskoro će lansirati novu kolekciju koja će biti pravi ljetni must have jer će sadržavati i sve popularnije body splasheve, a najavljuju posebnosti u nadolazećoj kolekciji koja će osim mirisne i osvježavajuće, imati i učinke njege kože.

Upravo za nadolazeću kolekciju traže ambasadore, a uvjeti koje trebaju zadovoljiti sve su samo ne ono što se inače traži. Ne traže modele savršenih proporcija, niti modele koji imaju bogato iskustvo u modelingu, već traže jednostavne, ali aktivne korisnike društvenih mreža. Sve što treba je biti svoj i to pokazati. Detalje možete pronaći na njihovim web stranicama.


Reci što misliš!