Biznis

luksuzni turizam

Adris grupa dovršava uređenje luksuzne turističke zone Monte Mulini

Adris grupa dovršava uređenje luksuzne turističke zone Monte Mulini

Otvorenjem Grand Park Hotela Rovinj, Adris grupa dovršava uređenje zone Monte Mulini, jedne od najluksuznijih turističkih zona na Jadranu.

Zona, u neposrednoj blizini starogradske jezgre Rovinja, obuhvaća hotele Monte Mulini (2009.), boutique hotel prilagođen najvišim standardima luxury leisure gostiju i Lone, prvi hrvatski design hotel, otvoren 2011. godine te nedavno preuređen hotel Eden.

U neposrednoj blizini nalaze se i šetnica te plaža Mulini Beach, preuređene 2014. U uređenje zone kojom je Rovinj preoblikovan u luksuznu turističku destinaciju, Adris je ukupno uložio 1,5  milijardi kuna.

Najveći dio investicija odnosi se upravo na Grand Park Hotel Rovinj, čija je gradnja započela 2017. godine. Riječ je o najvećoj pojedinačnoj investiciji Adris grupe u turistički dio posla, vrijednoj gotovo 700 milijuna kuna. Valja podsjetiti i da je projekt hotela proglašen strateškim projektom Vlade RH.

Grand Park Hotel Rovinj kategorizacije 5 zvjezdica dio je Maistra Collection brenda koji objedinjuje hotele najviše kategorije. Na ovom projektu angažirani su ponajbolji domaći i svjetski arhitekti i dizajneri. Ovo je još jedna suradnja Adrisa i domaćeg arhitektonskog studija 3LHD koji potpisuju arhitekturu hotela Lone, Adriatic i Mulini Beach plaže. Jedinstvena lokacija i specifična konfiguracija terena nadahnuli su kaskadni tip gradnje i realizaciju desetak tisuća kvadrata zelenog krova pa je hotel vizualno vrlo atraktivan i gotovo stopljen s okolnim zelenilom. Na šest etaža raspoređene su 193 sobe i 16 suiteva, ukupnog kapaciteta 500 gostiju.  Uz pogled na more i grad, sve će sobe imati prostrane terase sa zelenim vrtovima a njih 53 imat će i manje hidromasažne bazene tzv. plunge pool. Sobe su površine 40, a apartmani i do 175 četvornih metara. Zanimljivo je da su bazeni, ulazni lobi i recepcija, restorani i kongresne dvorane na najvišoj etaži, a sobe na nižim razinama. Uz arhitekte i projektante, svi angažirani izvođači radova su iz Hrvatske.


618d6bc8a2b651dfcec9291cdde0632b.jpg?v=2Unutrašnje uređenje potpisuje milanski studio Piera Lissonija – Lissoni Architecture, jednog od najcjenjenijih i najpoznatijih svjetskih dizajnera. Lissonijev rad poznat je po minimalizmu pri čemu se posebna pažnja posvećuje detaljima i izboru materijala. Inspiriran Mediteranom, u dizajnu su korišteni pretežno prirodni materijali poput raznih vrsta kamena i drva. U hodnicima prevladavaju tamnije plave a u sobama svijetle boje, odnosno sivi, bež i zemljani tonovi.

Vizualni identitet hotela potpisuje agencija Bruketa&Žinić&Grey.

U šest hotelskih restorana i najizbirljiviji će gosti pronaći nešto za sebe. Uz najluksuzniji signature restoran, Cap Aureo, sa spektakularnim pogledom na grad i marinu, gosti u  Viva Eufemia Lobby Bar mogu, uz ostalo, uživati u cigarama i najvećem izboru šampanjaca u Hrvatskoj.

Najveći i najluksuzniji spa&wellnes centar u Istri

Grand Park Hotel Rovinj ima i najveći i najluksuzniji spa&wellnes centar u Istri. Àlbaro Spa&Wellness prostire se na 3.800 kvadratnih metara unutrašnjeg i vanjskog prostora na dvije etaže, uključujući i prostor s tri vanjska bazena na vrhu hotela. Tu su tri saune, dvije parne prostorije s raznim temperaturama i posebnim aromatičnim programima, dva manja hladna bazena i prostor za tuširanje za potpuni termalni ciklus.

Adris je u turistički dio svoga poslovanja dosad uložio 5,5 milijardi kuna

Novi je hotel otvorio gotovo tristotinjak novih radnih mjesta. S obzirom na visoko personaliziranu ponudu na najvišoj razini, svi su zaposlenici prošli višemjesečne intenzivne edukacije i usavršavanja u suradnji i s, primjerice, Ècole hôtelière de Lausanne, jednom od najboljih škola za hotelski menadžment u svijetu.  

Iako će Grand Park Hotel Rovinj prve goste primiti ovih dana, svečano otvorenje luksuzne zone Monte Mulini i novog hotela bit će krajem svibnja kada će se, pod pokroviteljstvom Adris grupe, održati Adris 44 Cup. Od 29. svibnja do 2. lipnja 2019. brojni gosti moći će uživati u jednom od najatraktivnijih svjetskih jedriličarskih natjecanja i drugim prigodnim sadržajima.

Za razvoj vrhunskog turizma potrebna je, uz ulaganje u visokokvalitetne smještajne jedinice, i organizacija prepoznatljivih evenata u čemu je Adris predvodnik u hrvatskom turizmu.

Adris je u turistički dio svoga poslovanja dosad uložio 5,5 milijardi kuna. Investicijski se ciklus nastavlja, pa će u sljedećom investicijskom razdoblju biti investirano dodatnih 2,3 milijarde kuna.

Uz ulaganja u Istri, Zagrebu i Dubrovniku, Adris priprema  ulaganja i u druga prestižna odredišta u nas, primjerice u Splitu.

 


Reci što misliš!