Biznis

organizacija je sve

Hrvatski proizvodi za hrvatska vjenčanja

Hrvatski proizvodi za hrvatska vjenčanja
pixabay

Izraženi interes stranaca za luksuznim vjenčanjima u Hrvatskoj, kojem svjedočimo posljednjih godina, otvorio je mogućnost da se organizacijom vjenčanja u većoj mjeri plasiraju kvalitetni hrvatski proizvodi i usluge

''HGK podupire sve manifestacije koje pridonose promociji i razvoju naših članica i gospodarstva u cjelini, a ovaj sajam je tim značajniji je se održava u razdoblju izvan glavne turističke sezone te okuplja male i srednje poduzetnike kojih je u strukturi našega gospodarstva najviše.

Izraženi interes stranaca za luksuznim vjenčanjima u Hrvatskoj, kojem svjedočimo posljednjih godina, otvorio je mogućnost da se organizacijom vjenčanja u većoj mjeri plasiraju kvalitetni hrvatski proizvodi i usluge, a posebno nositelji znakova Hrvatska kvaliteta i Izvorno hrvatsko, koje dodjeljuje HGK'', rekao je predsjednik HGK – Županijske komore Split Joze Tomaš prigodom otvaranja 6. Međunarodnog sajma vjenčanja, 25. siječnja u splitskoj Spaladium Areni.

1.jpgPotporu manifestaciji i naporima na promociji kvalitetnih hrvatskih proizvoda i hrvatskoga gospodarstva pružila je svojim sudjelovanjem i potpredsjednica HGK Mirjana Čagalj.

Upravo iz navedenih razloga te kako bi poduprla svoje članice – izlagače na sajmu, promovirala djelatnosti povezane s organizacijom vjenčanja te, u konačnici, jače promicala Split i Splitsko-dalmatinsku županiju kao destinacije za vjenčanja, ŽK Split je organizirala tematski panel "Hrvatski proizvodi za hrvatska vjenčanja", održan nakon svečanog otvaranja sajma.

Panel je moderirala Antonija Bašić iz ŽK Split, a sudjelovali su predstavnici djelatnosti zastupljenih u lancu organizacije vjenčanja: Maja Bakotinvlasnica agencije za organizaciju vjenčanja Weddings in Split, ujedno i korisnica Inkubatora ŽK Split za poduzetnice početnice, Ivana Ljuba iz Hotela Le Meridien Lav, Boris Burićpoznati proizvođač muških tradicionalnih odijela Gena, Dina Bujas Golobić iz Biberona koji se dugi niz godina bavi izradom slastica i vjenčanih torti te predstavnik proizvođača pršuta Mijo Žižić iz Badanj Commercea.
2.jpgSudionici panela: Ivana Ljuba, Mijo Žižić, Dina Bujas Golobić, Maja Bakotin, Boris Burić i moderatorica Antonija Bašić; Izvor: HGK

Panelisti su se osvrnuli na pojedine aspekte u procesu organizacije vjenčanja kojima se bave, zahtjeve s kojima se susreću, trendove u organizaciji vjenčanja te posebno na činjenicu koliko su u to uključeni kvalitetni domaći proizvodi i usluge – od svečanih odjela do domaćih vina, pjenušaca, pršuta i slastica, a bilo je govora i o mogućnostima koje hrvatskim poduzetnicima otvara ova propulzivna djelatnost.

Mijo Žižić je istaknuo da, kada je pršut posrijedi, kao neizostavni i tradicionalni dio svadbenog menua, potražnja je i dalje veća od trenutne proizvodnje; Burić, koji je šivao odijela i za neka svjetski poznata imena smatra da jednostavnost, elegancija i duša koja se unosi u posao nikad ne izlaze iz trenda. Maja Bakotin smatra da raspolažemo izvrsnim, makar i dalje nedovoljno iskorištenim lokacijama za organizacije vjenčanja, poput muzeja ili kliške tvrđave.

Zajedničko je stajalište da brandiranje proizvoda i usluga znakovima kvalitete stvara neupitnu dodatnu vrijednost, a da značaj koji mi tradicionalno pridajemo činu vjenčanja, uz navedeni interes stranaca za luksuznim vjenčanjima u Hrvatskoj, predstavljaju jedinstvenu priliku da se takvi proizvodi u većoj mjeri promiču i plasiraju.

Na kraju panela najavljen je i upućen poziv na jedinstveni nacionalni događaj Noć muzeja koja će se održati 1. veljače, a kojoj se prvi put pridružuje i ŽK Split. Tako će posjetitelji Noći muzeja imati priliku na Matejušci, od 18 sati do 21 sata, zaviriti u digitalnu budućnost gospodarstva i Komore te se upoznati sa svijetom inovacija splitsko-dalmatinskih tvrtki.

3.jpgSudionici panela; Izvor: HGK

 


Reci što misliš!