Biznis

booking, air bnb, facebook

Turizam u Zadru: Obrazovanjem do gostiju

Turizam u Zadru: Obrazovanjem do gostiju
HRT/Radio Zadar

Airbnb, Booking com, društvene mreže, promijenili su način poslovanja turističkog sektora. Promijenili su se i gosti, njihove želje i potrebe, a promijenilo se i tržište koje je postalo puno konkurentnije. Kako bi mali iznajmljivači opstali na takvom tržištu moraju se neprekidno educirati.

Percepcija javnosti da iznajmljivači basnoslovno zarađuju je pogrešna. To je izazovan posao koji vrlo lako može poći krivo, ako ne znate što radite, ističe voditeljica splitskog Savjetovališta za obiteljski smještaj Anamarija Cicarelli:

- Kad malo više uđete u to onda vidite da to nije baš tolika zarada. Oni koji ne poznaju ovo područje , tek ulaze u njega ne računaju na veliki broj troškova koji ih očekuje i to je ono na čemu im padne čitavo poslovanje.  

Stoga je važna edukacija, i to o raznim temama, objašnjava Meri Čizmić Kraljević:

- Administrativno poslovanje obiteljskog smještaja, znači sve one zakonske regulative koji mali iznajmljivači moraju voditi, voditi računa o pravilnom poslovanju, komunikacija s gostom, važnost komunikacije s gostom. Naučit vlasnika obiteljskog smještaja kako dobivati komentar, kako izvući komentar od gosta, da on bude dobar, kvalitetan, pozitivan.  

Savjetovalište za obiteljski smještaj djeluje već 6 godina te svake godine organiziraju preko 70 edukacija. Koliko naši iznajmljivači prate  nove trendove Meri Čizmić Kraljević kaže:

- Moram priznati da je u principu meni bilo jako pozitivno vidjeti jednu stariju generaciju, sad što to znači starija generacija, je li to 50+, 40+,  znači ljudi koji u principu vole učiti, ne boje se novih trendova.   

Cjeloživotno obrazovanje i kod malih iznajmljivača nije dakle samo poželjno, već je nužno kako bi uspjeli opstati na sve zahtjevnijem turističkom tržištu.   


Reci što misliš!