#Sunce #more #gastro
Prva ovogodišnja brand kampanja HTZ-a fokusirana na pet tržišta
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je prvu ovogodišnju brand kampanju koja će se do 17. veljače provoditi na ukupno pet emitivnih tržišta među kojima su Njemačka, Ujedinjeno Kraljevstvo, Nizozemska, Švedska i Španjolska.
Aktivnosti u sklopu kampanje provodit će se putem društvenih mreža Facebook, Instagram i Twitter, kanala na YouTubeu, a tu si i aktivnosti display oglašavanja.
„Prvu ovogodišnju brand kampanju pokrećemo s ciljem zadržavanja pozitivnih trendova u ovoj godini, odnosno s ciljem daljnjeg pozicioniranja naše zemlje kao atraktivne cjelogodišnje destinacije. Prilikom provedbe ove kampanje fokus nam je na promociji proizvoda kao što su sunce i more, kultura, eno-gastro i aktivni turizam. Riječ je o segmentima ponude koji su najtraženiji na navedenim tržištima i koji mogu biti motiv dolaska većeg broja gostiju“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako su iza nas i u tijeku nastupi na brojnim turističkim sajmovima na tržištima poput Njemačke, Nizozemske i Austrije.
Osnovni cilj brand kampanje je podizanje prepoznatljivosti branda Hrvatska kao atraktivne turističke destinacije zbog čega se u ovim kampanjama primarno komuniciraju najznačajniji hrvatski turistički proizvodi, kao i najprepoznatljivije turističke destinacije i znamenitosti.
Dodajmo kako će Hrvatska turistička zajednica tijekom 2019. godine provoditi četiri glavne promotivne kampanje, odnosno dvije kampanje za promociju pred i posezone te dvije brand kampanje.
Produkcija i provedba kampanja provodi se po tržištima prema definiranim medija planovima te smjernicama postojećeg krovnog komunikacijskog koncepta. Uz glavne kampanje Hrvatske turističke zajednice, u 2019. godini producirat će se i materijali za nautičku, zdravstvenu i kongresnu kampanju te za B2B kampanju koju provode predstavništva.
Vezane vijesti
-
Ove radionice su dio projekta Info centra za mlade Zadar, s ciljem informiranja, savjetovanja i educiranja mladih od 15 do 30 godina na području grada Zadra i Zadarske županije,
-
Liga protiv raka Zadar poziva na otvorenje izložbe u Gradskoj loži pod nazivom "Umjetnost može liječiti"
-
Izložba pod nazivom „Okviri kulture“ održati će se u Gradskoj knjižnici u Zadru od 6. do 18. svibnja. Otvorenje izložbe biti će 6. svibnja u 18 sati u prostoru koji spaja Gradsku knjižnicu s Odjelom za mlade.
-
Turistička zajednica Grada Paga bila je domaćin posjete francuske novinarke Valerie Debras i fotografa Eric Martin u sklopu studijskog putovanja i velikog predstavljanja Zadarske županije u travel izdanju Le Figaro Voyages (Croatie).
Izdvojeno
-
Nakon provedenog natječaja Općine Preko za sufinanciranje programa, projekata i manifestacija udruga u području sporta, kulture i zdravstva i socijalne, raspisanog 27. veljače, općinski načelnik donio je odluku o dodjeli 61.700 eura.
-
U subotu, 4. svibnja 2024 u Kaštelima je održan međunarodni memorijalni judo turnir „Mario Zebić" na kojem je nastupilo 47 klubova sa 627 natjecatelja iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Kosova, Srbije i Crne Gore.
-
Turistička zajednica Grada Paga bila je domaćin posjete francuske novinarke Valerie Debras i fotografa Eric Martin u sklopu studijskog putovanja i velikog predstavljanja Zadarske županije u travel izdanju Le Figaro Voyages (Croatie).
-
Izletište - Konoba Srce Bukovice organizira jedinstveni obilazak Benkovačkog sajma u petak, 10. svibnja 2024. godine uz konzumaciju lokalne hrane na agroturizmu u Rodilicama.
Reci što misliš!