Biznis

Seniormässan u stockholmu

Hrvatska tražena destinacija i među švedskim seniorima

Hrvatska tražena destinacija i među švedskim seniorima

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Švedskoj predstavlja hrvatsku turističku ponudu u sklopu nastupa na sajmu Seniormässan, koji se ove godine održava u 25. izdanju od 2. do 4. listopada u Stockholmu.

Riječ je o najvećem specijaliziranom sajmu za seniore koji se organizira četiri puta godišnje, odnosno tijekom proljeća u Geteborgu i Malmeu, dok se u Stockholmu održava na proljeće i jesen.  

„Hrvatska se na tržištu pozicionirala kao turistička destinacija bogate i raznolike ponude u sklopu koje svatko može pronaći nešto za sebe. Upravo ta raznolikost našem turizmu osigurava stabilnost i tržišnu atraktivnost što potvrđuje i velik interes seniorske populacije iskazan na sajmu Seniormässan. Važno je da smo među brojnim svjetskim izlagačima koji prezentiraju ponude prilagođene ovoj skupini gostiju jer naša zemlja obiluje kvalitetnim lječilištima, toplicama, wellness kapacitetima i ostalim segmentima ponude prilagođene osobama zrele dobi“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.    

„Seniori su izrazito interesantna tržišna skupina gostiju jer gotovo isključivo putuju u razdobljima pred i posezone. Također, vrlo su aktivni u samostalnom bukiranju smještaja i odabiru destinacija pa je stoga ovaj nastup na sajmu još i važniji“, izjavio je Vedran Sušić, novi direktor Predstavništva HTZ-a u Švedskoj, dodavši kako posjetitelji na sajmu mogu testirati  različite aktivnosti, ali i sudjelovati u bogatom seminarskom programu.

Sajam Seniormässan na tržištu Švedske pozicionirao se kao sajam za aktivne seniore u sklopu kojeg mogu dobiti niz popusta i specijalnih sajamskih ponuda. Navedeno rezultira konstantnom povećanju broja posjetitelja i izlagača. Sajam je prošle godine posjetilo više od 14.000 posjetitelja, koji su razgledavali ponudu 260 izlagača. Uz Predstavništvo HTZ-a na sajmu ove godine svoju ponudu predstavlja i Turistička zajednica grada Zagreba.

Dodajmo kako je u dosadašnjem dijelu godine s tržišta Švedske u Hrvatskoj ostvareno 300.000 dolazaka i 1,7 milijuna noćenja, što u usporedbi s istim razdobljem prošle godine predstavlja blagi rast turističkog prometa.

 


Reci što misliš!