Biznis

susret u srbiji

Na "Međunarodnoj konferenciji o regionalnoj saradnji" u fokusu brendiranje destinacije

Na
Grgo Jelavic/PIXSELL

U petak, 28. rujna, direktorica Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske, dr.sc. Iva Bahunek, prisustvovala je Međunarodnoj konferenciji o regionalnoj saradnji , u Paliću u Srbiji, pod nazivom Destinacija kao brend, brendiranje malih destinacija, u organizaciji Balkanskog saveza udruga hotelijera.

Na panelu Repozicioniranje brenda destinacije, gospođa Bahunek o temi je razgovarala sa kolegama Ivanom Đokovićem, Potpredsednik vlade Vojvodine, Tomislavom Momirovićem, predsjednikom UO. Mona hotel menadžemnta, dr. Miroslavom Kneževićem, državnim tajnikom Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Miljkom Vuksanovićem, predstavnikom kompleksa Palić, Dejanom Ljevnaićem, direktorom Jahorina olimpijskog centra, Markom Petričevićem, menadžerom opštine Tivat i gospodinom Safetom Gerxhaliu, Predsednikom privredne komore Kosova. 

Gospođa Bahunek na panelu je predstavila hrvatske najbolje prakse brendiranja destinacije poput Malog Lošinja koji se brendirao kao "Island of Vitality", Zagreba koji se brendirao kao "Moj Zagreb" i Dubrovnika koji je brand sam za sebe te poseban oblik brendiranja destinacije kroz formiranje specifične ponude u vidu razvoja primjerice Zdravstvenog turizma u destinaciji.

Dr.sc. Bahunek predstavila je najbolje prakse hrvatskih hotelskih kuća poput onih koji upravljaju poslovanjem na društveno odgovoran i održiv način vodeći brigu o turističkim destinacijama i unaprjeđenju općih društvenih uvjeta u zajednici, te s ambicioznim planovima razvoja turističkog portfelja te kreiranja i izgradnje vlastitih brendova turističkog proizvoda najviše razine kvalitete sadržaja i usluga. Hotelske kuće orijentirane su na razvoj luksuznog turizma i uvođenje hotela i turističkih naselja kategorije četiri i pet zvjezdica koji su temelj tržišnog pozicioniranja destinacije, ali i kompanija.


Reci što misliš!