virtuoso travel week
Promocija Hrvatske u SAD-u kao destinacije za luksuzna i iskustvena putovanja
Hrvatska turistička zajednica i ove se godine predstavila na Virtuoso Travel Weeku, najznačajnijem turističkom događaju na američkom kontinentu, koji se održava jubilarni trideseti put i to od 11. do 17. kolovoza u Las Vegasu.
Riječ je o događanju koje okuplja predstavnike najutjecajnijih turističkih subjekata specijaliziranih za luksuzna i iskustvena putovanja, a ove je godine zabilježena rekordna posjećenost s više od 6000 sudionika iz 100 zemalja svijeta.
„SAD-a za nas predstavlja izuzetno važno tržište s kojeg na godišnjoj razini ostvarujemo visoke dvoznamenkaste stope rasta. Potencijali daljnjeg razvoja itekako postoje zbog čega je strateški važno jačati promotivne aktivnosti i poziciju Hrvatske na ovom velikom tržištu. Sigurno je da pozitivnim trendovima značajno može pridonijeti naša kvalitetna suradnja s velikim turoperatorima i udruženjima, poput mreže Virtuosa koja ima partnere i suradnike u više od 50 zemalja svijeta“, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako je u dosadašnjem dijelu godine s tržišta SAD-a ostvareno 373.000 dolazaka (+23%) i 1.058.000 noćenja (+18%), a navedeni rezultat ovo tržište svrstava u najbrže rastuća emitivna tržišta u 2018. godini.
Među brojnim sudionicima Virtuoso Travel Weeka su i predstavnici hrvatskog turističkog sektora koji su održali brojne sastanke s predstavnicima turističkih subjekata specijaliziranih za luksuzna putovanja iz SAD-a, Kanade, Latinske Amerike, Australije i Novog Zelanda te ih upoznali s novostima u turističkoj ponudi Hrvatske.
Ina Rodin, direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku, naglasila je kako su udružene marketinške aktivnosti s Virtuosom jedan od ključnih prioriteta promocije Hrvatske na američkom tržištu.
„Popularnost Hrvatske i rast potražnje za našom zemljom unutar Virtuoso mreže bilježi rast od oko 28 posto. Odličnu poziciju Hrvatske dodatno potvrđuje godišnje istraživanje Virtuosa prema kojem je Hrvatska uvrštena među top 10 destinacija u čak tri kategorije, odnosno u kategoriji najbrže rastuće destinacije, najpopularnije destinacije za tzv. millenials putnike te u kategoriji najpopularnije internacionalne destinacije“, izjavila je direktorica Rodin.
Sa 17.500 turističkih savjetnika iz 50 zemalja, godišnjim prometom koji iznosi više od 23,7 milijarde američkih dolara te portfeljem s više od 1.700 partnera među kojima su hoteli i resorti, zrakoplovne kompanije, kompanije za krstarenja, onsite turističke agencije i turističke zajednice, Virtuoso je jedna najznačajnijih organizacija u segmentu luksuznih putovanja.
Vezane vijesti
-
U organizaciji agencije RealCroatia i Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u SAD-u, u Hrvatskoj se održava prvo organizirano putovanje turističkih agenata iz Amerike u Europu od pojave globalne pandemije koronavirusa.
-
"Američki ratni veteran koji pokušava vidjeti što je više svijeta moguće. Nalazim se u Hrvatskoj, inače sam iz Baltimorea", stoji u opisu youtubera koji već nekoliko mjeseci objavljuje snimke iz raznih dijelova Hrvatske.
-
U organizaciji Ispostave Hrvatske turističke zajednice u Los Angelesu i tvrtke UNILINE u Hrvatskoj trenutno boravi 10 predstavnika vodećih turističkih agencija američke savezne države Texas, kojima će tijekom devet dana boravka u Hrvatskoj biti predstavljen luksuzni segment hrvatske turističke ponude.
-
Prema podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima te nautičkom charteru (sustav eCrew), u Hrvatskoj je tijekom prvog vikenda u svibnju, odnosno u razdoblju od petka, 30. travnja do ponedjeljka, 3. svibnja 2021. godine ostvareno 41.400 dolazaka i više od 157.000 noćenja.
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!