Biznis

htz u šangaju

U ovom djelu godine u Hrvatskoj 40 posto više kineskih turista!

U ovom djelu godine u Hrvatskoj 40 posto više kineskih turista!
Dino Stanin/PIXSELL

Kina za naš turizam predstavlja strateški važno tržište na kojem je naša zemlja, zbog izuzetno bogate kulturno-povijesne baštine, gastronomije i očuvane prirode, prepoznata kao europska top turistička destinacija.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavlja hrvatsku turističku ponudu na poslovnom sajmu ITB China, koji se održava u Šangaju od 16. do 18. svibnja 2018. godine.

Hrvatska ponuda predstavlja se u sklopu velikog štanda European Travel Commisiona (ETC), gdje svoju ponudu predstavlja 19 europskih subjekata, među kojima i TZ grada Zagreba. Hrvatski informativni pult i štand ETC-a obišao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, koji se tom prilikom susreo s predstavnicima kineskog turističkog sektora, između ostalih i sa predstavnicima Global Tourism Economy Foruma (GTEF). Riječ je o vodećoj međunarodnoj platformi koja je namijenjena promicanju održivog razvoja globalne turističke industrije s naglaskom na Kinu.

„Kina za hrvatski turizam predstavlja strateški važno tržište na kojem je naša zemlja, zbog izuzetno bogate kulturno-povijesne baštine, gastronomije i očuvane prirode, prepoznata kao europska top turistička destinacija.

S ciljem intenzivnijeg privlačenja kineskih gostiju odlučili smo pojačati promotivnu prisutnost na ovom velikom tržištu i to kroz organizaciju poslovnih radionica, nastupa na sajmovima, ali i kroz otvaranje ureda predstavništva HTZ-a u Šangaju. Povratne informacije partnera su iznimno pozitivne, očekujemo daljnji rast i to posebice u pred i posezoni, kada kineski turisti najčešće realiziraju svoja putovanja i to u Dubrovnik, Zagreb i Split“, izjavio je direktor Staničić, dodavši kako je na ovom tržištu nužno pojednostaviti vizni režim, te uvesti direktne aviolinije između hrvatskih i kineskih destinacija.

U sklopu velikog štanda ETC-a, neprofitne organizacije fokusirane na promociju Europe kao turističke destinacije na trećim tržištima, uz HTZ i TZ grada Zagreba kao hrvatske predstavnike, svoje su ponude predstavile nacionalne turističke organizacije Njemačke, Slovenije, Češke, Belgije, Irske, Estonije, Latvije, Litve, Bugarske, Rumunjske i dr. Članstvo ETC-a broji 32 nacionalne turističke organizacije koje zajedničkim djelovanjem i razmjenom znanja za cilj imaju održiv razvoj i promociju europskog turizma.  

Uz nastup na sajmu ITB China, Hrvatska turistička zajednica u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom organizirala je poslovne radionice „Experience Croatia, Feel Slovenia“ održane 14. svibnja u Guangzhouu i 15. svibnja u Šangaju.

Radionica u Guangzhouu okupila je 46 tvrtki i agenata jugoistočne Kine poput China International Travel Service Shenzen, Shunde SZL International Travel Service, itd. dok je na radionici u Šangaju sudjelovalo 56 poslovnih subjekata i agenata poput Shanghai UTour International Travel Service, CITIC Travel Shanghai, CTS MICE Service CO Shanghai, itd. Svoju ponudu predstavile su turističke zajednice grada Zagreba, Dubrovačko-neretvanske i Ličko-senjske županije, kao i Adria Happy Tours, Amathus Travel, Etnoland Theme Park, Greatline, G2 Travel Croatia, Limea Travel Zagreb.

Na radionici u Šangaju prisutnima se obratio direktor Staničić, u prisustvu Nebojše Koharovića, Veleposlanik Republike Hrvatske u NR Kini, izjavivši kako su pozitivni trendovi s kineskog tržišta zabilježeni u ovoj godini tijekom kojih je ostvareno 38.200 dolazaka (+40%) i 54.400 noćenja (+31%) kineskih turista.

Svoj boravak u Kini, direktor Staničić iskoristio je i za provođenje aktivnosti vezanih uz skorašnje otvaranje predstavništva HTZ-a u Šangaju.