#promocija
Objavljen treći nastavak kampanje "Epic week in Croatia"
Hrvatska turistička zajednica i ove godine provodi uspješnu kampanju i nagradnu igru „Epic Week in Croatia“. Fanovima na društvenim mrežama ponuđeno je 218 aktivnosti za 2018. godinu
Hrvatska turistička zajednica na društvenim mrežama Facebook, Twitter i Instagram pokrenula je treći nastavak kampanje „Epic Week in Croatia“.
Ove godine kampanja nudi čak 218 aktivnosti za kreiranje idealnog godišnjeg odmora. U sklopu kampanje kreirana je i nagradna igra s glavnom nagradom koja uključuje nezaboravno putovanje u Hrvatsku.
Riječ je o kampanji koja potiče fanove i potencijalne turiste da kreiraju svoj odmor iz snova, a kojeg mogu provesti upravo u Hrvatskoj. Cilj kampanje je dodatno pozicioniranje Hrvatske kao destinacije bogate i široke ponude u kojoj svatko može pronaći nešto za sebe.
Koncept „Epic Week“ kampanje omogućuje svim sudionicima kreiranje svog idealnog odmora i to putem posebno izrađene web stranice kampanje, na kojoj je ponuđeno 218 aktivnosti i doživljaja.
Svi sudionici imaju mogućnost odabira top sedam aktivnosti koje čine njihov odmor iz snova, a osim aktivnosti sudionici također mogu birati lokacije, znamenitosti, gradove, ali i okuse koje žele doživjeti i okusiti tijekom svog posjeta Hrvatskoj. U nagradnoj igri sudjeluju svi oni koji su odabranih top sedam aktivnosti podijelili na svojim profilima na društvenim mrežama, a u veliko finale ulaze oni sudionici čije su objave prikupile najveći broj lajkova.
Glavnu nagradu osvaja ona osoba koja ima najbolji argumentirani opis zašto baš ona zaslužuje putovanje u Hrvatsku, a u sklopu kojega će doživjeti upravo onih sedam aktivnosti koje je odabrala za svoj odmor iz snova.
„Riječ je o vrlo uspješnoj kampanji koja u svakoj novoj inačici nudi nešto novo i postiže sve bolje rezultate. Tako se u sklopu prvog nastavka kampanje fanovima na društvenim mrežama nudila 101 aktivnost. U drugom nastavku smo kreirali i ponudili 200 aktivnosti, a sada u trećem nastavku nudimo čak 218 aktivnosti koje se mogu doživjeti u hrvatskim destinacijama. U sklopu prvog nastavka kampanje ostvarili smo doseg od gotovo 13 milijuna ljudi i privukli više od 10 tisuća novih fanova na društvenim mrežama. Drugi nastavak polučio je također odlične rezultate, odnosno doseg od gotovo 40 milijuna ljudi, a kanale HTZ-a na društvenim mrežama počelo je pratiti više od 50 tisuća novih fanova. Očekujemo da će treći nastavak premašiti sve dosadašnje rezultate i tako doprinijeti pozicioniranju Hrvatske kao atraktivne destinacije bogate ponude“, naglasio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Podsjećamo, u sklopu drugog dijela promotivne kampanje pobjedu je odnijela natjecateljica iz Italije, dok je pobjednica prve kampanje bila natjecateljica iz Poljske. Kampanja i nagradna igra ove je godine aktualna do 23. svibnja pa će početkom lipnja biti poznato s kojeg tržišta dolazi pobjednik ili pobjednica trećeg nastavka kampanje „Epic Week in Croatia“.
Vezane vijesti
-
Dok traje obnova ljekarne u Preku u Ulici Ive Mašine 4, otočani neće ostati bez ljekarničkih usluga, potvrdili su iz Uprave Ljekarne Zadar.
-
Pogledajte dnevni red 31. sjednice Gradskog vijeća koja će se održati 07. studenoga 2024. s početkom u 16:00 sati, u Velikoj vijećnici Grada Zadra.
-
U srijedu, 6. studenog 2024. godine u 18h održat će se svečano otvorenje izložbe „Igrom do slikovnica“, Dječjeg vrtića Radost, Područnog objekta Vruljice u Edukativnoj dvorani Kneževe palače.
-
Od 08:00 sati pa do 15:00 bit će privremeno obustavljena opskrba vodom u gradu Zadru, predio Diklo u sljedećim ulicama
Izdvojeno
-
Podsječamo vas na raspisane natječaje za potpore koje je raspisao UO za gospodarstvo, poduzetništvo i razvitak otoka, a kojim uskoro ističe rok za prijavu:
-
Istraživači su došli do teorije koja objašnjava zašto se smijemo nakon što se toliko uplašimo da poskočimo.
-
Dugoočekivani film Dražen, koji donosi intimnu priču o životu legendarnog hrvatskog košarkaša Dražena Petrovića, već je u prvom vikendu pogledalo 23.071 gledatelja diljem Hrvatske. Ujedno, prema utršku (box office) objavljenom na stranici boxoffice.hr, Dražen je ostvario najuspješnije kino otvaranje za hrvatski film u posljednjih 10 godina.
-
U Ustanovi za razvoj kompetencija, inovacija i specijalizacije Zadarske županije INOVAcija, u razdoblju od 13. studenog do 28. studenog 2024. godine, provodit će se tečaj studijske fotografije. Mjesto održavanja tečaja bit će Centar za kreativne industrije u Zadru (na adresi Put Murvice 3a, 23 000 Zadar).
Reci što misliš!