Biznis

šesto izvozno tržište

Hrvatska vina sve traženija u beogradskim restoranima

Hrvatska vina sve traženija u beogradskim restoranima

Srbija nam je šesto izvozno tržište, na koje smo u 11 mjeseci 2017. godine izvezli vina u vrijednosti od 632 tisuće eura, odnosno 1120 hektolitara vina.

''Nakon dva EU projekta s nizom održanih promotivnih aktivnosti i tradicionalnim sudjelovanjem na beogradskom sajmu, u posljednje su četiri godine vina hrvatskih vinarija u stalnoj ponudi beogradskih restorana. Naša su vina tradicionalno dobro primljena kod beogradskih potrošača, koji imaju vrlo istančan ukus za dobra jela i vino'', rekao je tajnik Udruženja vinarstva HGK Igor Barbarić na otvorenju sajma BeoWine.

Budući da sajam osim vinarstva intenzivno promovira i vinski turizam, 9. se BeoWine održava u sklopu beogradskog Sajma turizma, traje do 24. veljače, a na njemu sudjeluje više od 170 izlagača.

''BeoWine je kao i svake godine vrlo bitan za hrvatsko vinarstvo jer je to prilika da se hrvatska vina predstave širokoj publici u Srbiji i zemljama regije, a sudjelovanje hrvatskih vinarija važno je i zbog daljnje izgradnje imidža brenda hrvatskih vina „Vina Croatia – vina mosaica“, bez kojeg nema značajnijeg pozicioniranja za hrvatska vina u svijetu'', nastavio je Barbarić, dodavši i da je bitno naglasiti da izvoz vina iz Hrvatske pokazuje tendenciju rasta.  

Srbija nam je šesto izvozno tržište, na koje smo u 11 mjeseci 2017. godine izvezli vina u vrijednosti od 632 tisuće eura, odnosno 1120 hektolitara vina. Vidljivo je povećanje od 51 tisuće eura u odnosu na isto razdoblje 2016. godine. U istom smo razdoblju 2017. godine iz Srbije uvezli vina u vrijednosti oko 280 tisuća eura, odnosno 2044 hektolitra.

Na sajmu sudjeluju najugledniji domaći i regionalni proizvođači vina i distributeri. U organizaciji HGK predstavlja se deset hrvatskih vinarija/tvrtki: Kutjevo, Belje, Iločki podrumi, Dalmacijavino, Vinoplod, Vina San Martino, Dingač Skaramuča, Degrassi, Osilovac (Feravino) i Credo.

 


Reci što misliš!