Biznis

#karijera

Zaposlenicima iz Hrvatske Zagreb predstavlja destinaciju punu poslovnih prilika

Zaposlenicima iz Hrvatske Zagreb predstavlja destinaciju punu poslovnih prilika

Zaposlenici iz Hrvatske smatraju da su najuzbudljivije destinacije pune poslovnih prilika Zagreb, Sydney i London.

Danas su poslovna putovanja važna, ako ne i neophodna za uspjeh na poslu, ne samo zbog njihovog pozitivnog utjecaja na posao, nego i zbog prilika za širenje vidika i razvoja potencijala zaposlenika.

67% poslovnih putnika iz Hrvatske smatra da upoznavanje novih kultura i odredišta pridonosi njihovu poslovnom uspjehu, pri čemu većinu čine zaposleni u sektorima obrazovanja (74%), zaposlenici u lokalnoj i državnoj upravi (71%) i zaposleni u prodaji (70%).

To su neki od glavnih zaključaka najnovijih istraživanja Poslovnog Booking.com-a, globalnog lidera u povezivanju poslovnih putnika s najvećim izborom smještaja. Istraživanje je provedeno među 17.000 zaposlenika iz 24 zemlje među kojima je i Hrvatska, a otkriva koliko su poslovnim putnicima putovanja važna za profesionalni rast i uspjeh na poslu, uključujući važne razlike između profesija.

Na pitanje o tome što žele postići na poslovnim putovanjima, više od pola ispitanika iz Hrvatske (58%) navodi učenje novih vještina dok su globalni podaci nešto drugačiji, skoro polovica (48%), navodi širenje i rast poslovanja tvrtke.

Zaposlenici iz Hrvatske smatraju da su najuzbudljivije destinacije pune poslovnih prilika Zagreb, Sydney i London. Međutim, uspoređujući različite profesije rezultati globalnog istraživanja otkrivaju niz osobnih i poslovnih ambicija za rastom kod globalnih ispitanika.

Zaposleni u područjima zdravstva i socijalne skrbi (45%), umjetnosti i kulture (43%), obrazovanja (41%) te medija i komunikacija (41%) traže inspiraciju i ideje koje će moći primijeniti u svakodnevnom poslu (u odnosu na 37% ukupnog prosjeka)   

Polovica (50%) zaposlenih u humanitarnim i nevladinim organizacijama želi provoditi vrijeme s kolegama i klijentima te ojačati poslovne odnose (u odnosu na 36% ukupnog prosjeka)

Glavni cilj Oružanih snaga i zaposlenih u obrazovanju (po 41%) jest stjecanje novih vještina koje će moći primijeniti u svom poslu (u odnosu na 36% prosjeka)

Upoznavanje nove kulture i njezinog utjecaja na poslovanje glavni je cilj zaposlenih u sektoru turizma i putovanja (39%), konzultanata u menadžmentu (37%) te arhitekata i dizajnera (36% u odnosu na 30% prosjeka.

Putovanja imaju značajan utjecaj na poslovni uspjeh u brojnim profesijama

Skoro polovica zaposlenih (51%) rekla je da mogućnost izdvajanja nekoliko sati za privatno uživanje u odredištu tijekom poslovnog putovanja ima pozitivan učinak na uspjeh poslovnih sastanaka, što je najizraženije među konzultantima u menadžmentu (58%) te arhitektima i dizajnerima (57%).

Unatoč prednostima moderne tehnologije i naprednih komunikacijskih kanala, postoji osnovan poslovni razlog za sastanke uživo. Dvije trećine (65%) ispitanika iz Hrvatske smatra da su sastanci uživo s kolegama i klijentima ključni za poslovni uspjeh, iako ih čak 56% (ispitanika iz Hrvatske) nastoji izbjeći interakciju s putničkim agentima i osobama koje se bave organizacijom smještaja.

Prilikom putovanja na odmor zaposlenici iz Hrvatske imaju različite ideje o odmoru. Zaposlenici u bankarskom sektoru preferiraju romantično putovanje s partnerom (31%), zaposlenici u obrazovnom sektoru preferiraju odlazak na festivale i događanja (36%) dok zaposlenici u sektoru proizvodnje i logistike preferiraju solo putovanja (20%)

Putovanja, poslovna ili za odmor nisu uvijek bez stresa

Top pet stresnih faktora putnika iz Hrvatske prema istraživanju Booking.com-a su otkazivanje putovanja ili kašnjenje (54%), nagla bolest, prehlada (47%), loš Wi-fi ili zaboravljanje nekog bitnog predmeta od kuće ili s posla (oba 37%) i nepoznavanje jezika lokacije na kojoj se putnik nalazi (37%).

Na žalost, ne mogu svi odvojiti poslovno od privatnog. Prilikom putovanja na odmor 24% zaposlenih putnika iz Hrvatske ne može se do kraja opustiti tijekom odmora a čak 41% tvrdi da moraju imati pristup internetu zbog posla. Zaposleni u sektoru prodaje (27%) najteže se opuštaju tijekom odmora jer veoma često moraju obavljati poslovne telefonske razgovore.

Smještaj prilagođen poslovnim putnicima ključan je za poticanje potencijala poslovnih putovanja

Odabir pravog smještaja igra ključnu ulogu u povećanju potencijala poslovnog putovanja. Više od polovice ispitanika iz Hrvatske (66%) smatraju da veliki izbor dostupnih smještaja za jednu noć prilikom poslovnih putovanja čini putovanja privlačnijim, a 41% se slaže s tvrdnjom da su velik izbor načina putovanja i smještaja za poslovne putnike u današnje vrijeme neophodni.

Udoban krevet (66%) i jak WiFi signal (58%) nalaze se na vrhu popisa ključnih sadržaja za poslovne putnike iz Hrvatske, nakon čega slijedi kvalitetan doručak (42%). Izbor smještaja uvelike ovisi o lokaciji, a jednostavan pristup sastancima (59%) i lokacija oko centra grada (30%) spadaju među top prioritete. Uz Poslovni Booking.com, objekti koji nude navedene sadržaje koje su prijašnji poslovni putnici pozitivno ocijenili prikazuju se pri vrhu rezultata pretrage.

Poslovni Booking.com poslovnim putnicima olakšava traženje, pronalazak i odabir smještaja iz širokog izbora objekata prilagođenih njihovim potrebama te im time pomaže u povezivanju s idealnim smještajem - bez obzira na to odražava li profesionalne želje, ciljeve poslovnog puta ili životni stil općenito.

 

„Proučavajući podatke i recenzije milijuna poslovnih putnika možemo olakšati pronalazak smještajnih objekata koje su ostali poslovni putnici preporučili bez sužavanja izbora. Putnici mogu i dalje uživati u fleksibilnosti i slobodi personaliziranja iskustva na poslovnom putovanju, a sve to unutar pravila i okvira tvrtke.“

 


Reci što misliš!