40 milja impresija!
Zajednička kampanja Hrvatske turističke zajednice i Parkova Hrvatske ostvarila odlične rezultate
Kampanja se putem YouTube kanala provodila na ukupno 22 tržišta, među kojima su i daleka tržišta poput SAD-a, Ujedinjenih Arapskih Emirata, J. Koreje, Saudijske Arabije i Katara, a promotivni video uradak je ostvario ukupno 9.5 milijuna pregleda i gotovo 40 milijuna impresija
Hrvatska turistička zajednica i „Parkovi Hrvatske“ su početkom travnja ove godine kreirali marketinšku kampanju s ciljem dodatnog pozicioniranja parkova kao jednog od motiva dolaska u hrvatske destinacije tijekom predsezone.
Kampanja se putem YouTube kanala provodila na ukupno 22 tržišta, među kojima su i daleka tržišta poput SAD-a, Ujedinjenih Arapskih Emirata, J. Koreje, Saudijske Arabije i Katara, a promotivni video uradak je ostvario ukupno 9.5 milijuna pregleda i gotovo 40 milijuna impresija.
Dodajemo kako se kampanja provodila i putem društvenih mreža Facebook i Instagram, na kojima je promotivni video uradak kroz organske postove (nesponzorirani post) ostvario više od milijun pregleda, što predstavlja odličan rezultat.
Podsjećamo kako se kampanja na domaćem tržištu provodi i na TV kanalima pa je tako velik broj ljudi i potencijalnih turista sada upoznat s bogatstvom flore i faune u Hrvatskoj, kao i aktivnostima u kojima mogu uživati svi oni koji posjećuju hrvatske destinacije tijekom proljeća.
Pozitivni efekti ove kampanje vidljivi su i kroz pojačanu posjećenost Nacionalnih parkova i Parkova prirode, koji su tijekom ovog proljeća bili čest odabir domaćih i stranih turista.
Navedeno potvrđuju i istraživanja koja redovito provodi Hrvatska turistička zajednica, a prema kojima je bogata i očuvana prirodna baština jedan od najčešćih segmenata po kojima strani turisti percipiraju Hrvatsku i hrvatske destinacije.
Upravo ta činjenica može biti jedan od ključnih generatora u jačanju turističkog prometa, odnosno u produljenju sezone.
Sve jezične inačice ovog promotivnog spota dostupne na službenom YouTube kanalu Hrvatske turističke zajednice, koji je dostupan putem ove poveznice.
Izdvojeno
-
Hrvatski košarkaški reprezentativac Mario Hezonja, kojeg je u srijedu Euroliga kaznila s 8.000 eura zbog "nepoštivanja sudaca", odgovorio je da je ta organizacija hrabra kada treba kažnjavati, a da istovremeno odbija rješavati ozbiljne probleme u europskoj košarci.
-
Kakvo nas vrijeme očekuje danas i sutra u Dalmaciji?
-
Plesni odjel Glazbene škole Blagoje Bersa Zadar poziva vas na predstavu Na krilima baštine, koja će se održati 12. prosinca 2024. godine u 19 sati na pozornici HNK Zadar.
-
U župnoj dvorani župe sv. Anselma u Ninu predstavljena je monografija „Ecclesia Nonensis - O prošlosti Ninske biskupije“ urednika izv. prof. dr. sc. Zdenka Dundovića, u izdanju Sveučilišta u Zadru.
Reci što misliš!