pr zlata vrijedi
Kampanja "Out of Office Award" osvojila prestižnu SABRE nagradu
Rezultat ove PR kampanje je 298 medijskih članaka procijenjene PR vrijednosti u iznosu od 5,3 milijuna eura, a dobri rezultati su ostvareni i na društvenim mrežama Facebook
Kampanja Hrvatske turističke zajednice „Out of Office Award“, na kojoj su radile agencije Grayling i BBDO Zagreb, osvojila je prestižnu SABRE nagradu u kategoriji „Pan-European Programme“!
Tako je odlučio stručni žiri „The 2017 EMEA SABRE Awards“, kojeg čini više od 40 svjetskih stručnjaka.
Svečana dodjela nagrada je održana u Londonu, a u finalnoj večeri su se natjecali najbolji projekti odabrani među više od 2400 ukupno prijavljenih projekata i radova.
Kampanja „Out of Office Award“ je implementirana na ukupno 12 tržišta, među kojima su Austrija, Belgija, Francuska, Njemačka, Italija, Norveška, Poljska, Švedska, Švicarska, Nizozemska, Ujedinjena Kraljevina i SAD. U sklopu kampanje je organizirana i nagradna igra s glavnom nagradom u vidu sedmodnevnog putovanja u Hrvatsku, a pobjednik je bila najsmješnija i najkreativnija „out of office" poruka.
Rezultat ove PR kampanje je 298 medijskih članaka procijenjene PR vrijednosti u iznosu od 5,3 milijuna eura, a dobri rezultati su ostvareni i na društvenim mrežama Facebook, gdje je ostvaren doseg od 8,14 milijuna ljudi i Twitter, gdje je ostvaren doseg od 2,35 milijuna ljudi.
Podsjećamo kako je ista kampanja ove godine osvojila i MIXX nagradu na festivalu Dani komunikacija i to u kategoriji Brand awareness kampanja, odnosno srebrnu nagradu IdejaX u kategoriji turizam, kultura i slobodno vrijeme.
Vezane vijesti
-
Hrvatska turistička zajednica otvorila je online prijave za Godišnje hrvatske turističke nagrade 2018.
-
U srijedu, 25. travnja, u 10 sati u Županijskoj komori Zadar održat će se radionica Digitalni marketing u turizmu, koju organiziraju Otvoreno učilište Algebra i Hrvatska gospodarska komora u sklopu projekta Digitalna garaža
-
Glasajte za video u kojem Modrć, Mandžukić, Rakitić, Lovren, Kovačić, Čilić, Šarić, Mrvica, Zrinka Cvitešić, „2Cellos“ promoviraju hrvatski turizam
-
Prema odluci čitatelja kineskog izdanja časopisa Travel+Leisure, Hrvatska je nagrađena u kategoriji najpoželjnije nove europske destinacije za kineske turiste u 2018. godini.
Izdvojeno
-
U Dalmaciji će s promjenjivom naoblakom gdjegod pasti uglavnom samo malo kiše, i to češće prema otvorenom malo do umjereno valovitom moru
-
U organizaciji Hrvatskog odbojkaškog saveza i OK Zadar od petka, 17. siječnja do nedjelje 19. siječnja održat će se završnica prvenstva Hrvatske u odbojci za juniorke i juniore.
-
Najava događanja u Gradskoj knjižnici Zadar za tjedan od 20. do 25. siječnja 2025.
-
Jeste li se ikada zapitali zašto vas obuzme neobjašnjiv umor nakon obilnog ručka? Ovaj fenomen, poznat kao postprandijalna somnolencija, često je iskustvo mnogih, no rijetko tko razumije njegove stvarne uzroke.
Reci što misliš!