"Epic week in Croatia"
Hrvatska turistička zajednica pokrenula novu promotivnu kampanju, "mamac" i Morske orgulje
Osnovni cilj kampanje je poticanje fanova na društvenim mrežama, odnosno potencijalnih turista da kreiraju svoj odmor iz snova kojeg mogu provesti upravo u Hrvatskoj, a fotografija Morskih orgulja u Zadru prava je pozivnica!
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Epic Week in Croatia“. Osnovni cilj kampanje je poticanje fanova na društvenim mrežama, odnosno potencijalnih turista da kreiraju svoj odmor iz snova kojeg mogu provesti upravo u Hrvatskoj.
Kroz ovu se kampanju, koja će trajati do 30. travnja, Hrvatska pozicionira kao turistička destinacija vrlo bogate i široke ponude, u kojoj svatko može pronaći nešto za sebe, bilo da je riječ o kulturnom turizmu, aktivnom turizmu, zabavnim sadržajima ili o kvalitetnom odmoru i uživanju u prirodi.
Novu kampanju Hrvatske turističke zajednice komentirao je i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji je naglasio važnost kampanja u kojima aktivno sudjeluju i potencijalni turisti.
„U sklopu ove kampanje, koja se nadovezuje na vrlo uspješan projekt „Croatia Feeds“, pozivamo sve zainteresirane da kreiraju svoj idealan odmor i to na način da na posebno izrađenoj web stranici kampanje, od ponuđene 101 aktivnosti, odaberu top sedam aktivnosti koje čine njihov odmor iz snova. Sudionici također mogu birati lokacije, znamenitosti, gradove, ali i okuse koje žele doživjeti i okusiti tijekom svog posjeta Hrvatskoj. U sklopu kampanje je kreirana i nagradna igra, a pobjednik osvaja putovanje za dvije osobe u sklopu kojega će doživjeti upravo onih sedam aktivnosti koje je odabrao za svoj odmor iz snova“, izjavio je direktor Ivičić, dodavši kako će kampanja biti aktivna na društvenim mrežama Facebook i Twitter.
U nagradnoj igri sudjeluju svi oni koji će odabranih top sedam aktivnosti podijeliti na svojim profilima na društvenim mrežama Facebook ili Twitter. Sudionici čije objave prikupe najveći broj lajkova ulaze u veliko finale, a glavnu nagradu će osvojiti onaj natjecatelj koji će imati najbolji argumentirani opis zašto baš on zaslužuje nagradu.
Web stranica kampanje „Epic Week“ dostupna je putem ove poveznice.
U tijeku i pojačana promidžba nautike te brand kampanja
Hrvatska turistička zajednica i ove godine na ključnim tržištima Njemačke, Velike Britanije, Austrije, Švedske, Norveške, Švicarske i Poljske provodi pojačanu promidžbenu kampanju za nautiku.
Nastavno na ranije uvedene strategije i u ovoj je kampanji fokus na jasno uočljivim i atraktivnim oglasima, koji su objavljeni na odabranim tematskim portalima, kao i u širim skupinama na Google Display Networku. Koristi se komunikacijski koncept kampanje „Croatia Feeds“, s člancima i vizualnim rješenjima nautičke tematike. Kampanja će trajati do 10. svibnja, a do sada je isporučeno više od 12 milijuna impresija, uz više od 30 tisuća dolazaka na mrežne stranice Hrvatske turističke zajednice. Dodajemo kako se od sredine travnja do sredine lipnja provodi i brand kampanja na čak 17 tržišta, a u ovoj je fazi kampanja aktivirana na tržištima Austrije, Češke, Slovačke i Rusije.
Napominjemo kako se ista kampanja već provodi i na tržištu Finske, Danske, SAD-a i Japana, a na tim će tržištima biti aktivna do 10. svibnja.
Vezane vijesti
-
Zbog izvođenja građevinskih radova tvrtke Ceste Zadarske županije d.o.o., dana 2. svibnja (četvrtak), u vremenu od 08:00 pa do 12:00 biti će privremeno obustavljena opskrba vodom u mjestu Crno, Ulica Crno, od kućnog broja 5 pa do kućnog broja 36.
-
Nema slovenske fešte bez Modrijana, a nema ni Slovenskog Vikenda bez Modrijana!
-
Dane Gospe Loretske 2024. tradicionalno priređuje Društvo zadarskih Arbanasa od 1994. godine. Ove godine obilježava se trideseta obljetnica neprekidnog trajanja Dana Gospe Loretske.
-
Juniori KK Zadar nakon osvajanja Juniorske lige Dalmacije kreću u borbu za obranu naslova prvaka države.
Izdvojeno
-
Jučer, 01. svibnja oko 18,30 sati, na Viru se dogodila prometna nesreća u kojoj je jedna osoba teško ozlijeđena.
-
Jučer, 1. svibnja u 17.40 sati policija je zaprimila dojavu u svezi nestanka 37-godišnjeg hrvatskog državljanina koji je tijekom popodneva ronio u moru kod mjestu Rovanjska.
-
Policijski službenici Policijske uprave zadarske dovršili su kriminalističko istraživanje nad 30-godišnjakom kojeg se sumnjiči za kazneno djelo Prijetnje te kazneno djelo Prisile prema službenoj osobi u pokušaju.
-
U četvrtak, 2. svibnja 2024. godine s početkom u 13 sati veleposlanik Japana Njegova Ekscelencija Iso Masato posjetit će Znanstvenu knjižnicu Sveučilišta u Zadru te će tom prigodom uručiti vrijednu donaciju knjiga u sklopu projekta Read Japan Project kojim se promiče razumijevanje Japana u inozemstvu.
Reci što misliš!