Biznis

prava potrošača

Deset savjeta kako izbjeći kupnju krivotvorene robe na internetu

Deset savjeta kako izbjeći kupnju krivotvorene robe na internetu

Povodom Svjetskog dana prava potrošača, koji se obilježava danas, Mreža Europskih potrošačkih centara (ECC-Net) objavila je izvješće o utjecaju krivotvorene robe na online prava potrošača u Europi

Europski potrošački centar Hrvatska donosi i 10 savjeta kako izbjeći kupnju krivotvorene robe na internetu:

Provjerite identitet trgovca, pročitajte komentare drugih potrošača, provjerite nalazi li se na stranici oznaka povjerenja („trust mark“), procijenite opći izgled internet stranice, provjerite svoja potrošačka prava na internet stranici trgovca, pogledajte sliku proizvoda, provjerite cijenu proizvoda, provjerite službenu stranicu robne marke kako biste pronašli popis ovlaštenih trgovaca kao i trgovce koji se nalaze na „crnoj listi“, plaćajte sigurnim sredstvima plaćanja, obratite pozornost na proizvode koju su prethodno bili korišteni, a prezentiraju se kao novi. 

U slučaju da kupite krivotvorenu robu, možete podnijeti pisani prigovor te objasniti trgovcu da je vašu pošiljku zaplijenila Carina, da zamjenski proizvod ne želite i tražite povrat novca.

Ako ste proizvod platili kreditnom karticom, kontaktirajte banku ili izdavatelja kartice i zatražite povrat novca kroz proces zvan „Chargeback“. Pisanim putem objasnite da ste proizvod kupili u dobroj vjeri, za osobnu uporabu, te osporavajte dio koji od vas traže.


Reci što misliš!