Globalno partnerstvo
Oracle i Mastercard za plaćanje bez poteškoća
Suradnja osigurava unaprjeđenje plaćanja u maloprodaji te u segmentima gastronomije i turizma
Na sajmu Mobile World Congress, Mastercard je danas najavio globalno partnerstvo s Oracleom ostvareno kako bi se maloprodaji te djelatnostima u segmentu gastronomije i turizma pružilo pojednostavljeno iskustvo digitalnog plaćanja.
Oracle i Mastercard će se usredotočiti na tri ključna područja inovacija za restorane, hotele i trgovine:
Iskustvo u trgovinama – Oracle i Mastercard će zajedno razviti
napredno iskustvo plaćanja u trgovinama uz Qkr! with Masterpass.
Ova mobilna aplikacija potrošačima omogućava naručivanje i
plaćanje proizvoda i usluga preko pametnih telefona bez potrebe
za čekanjem osobe koja će pokupiti narudžbu ili stajanjem u redu.
Tako će ova integracija transakcije učiniti praktičnima i
sigurnima, a potrošačima pojednostaviti kupnju.
Operativna učinkovitost – umjesto korištenja zasebnih rješenja za
poslovanje na internetu i u trgovinama, trgovci u maloprodaji
imat će pristup integriranom digitalnom plaćanju i
funkcionalnosti za sprječavanje prevara uz Mastercard Global
Payment Gateway Services.
Višekanalna konzistentnost – integracija Masterpassa, Mastercard
usluge za digitalno plaćanje, u proizvode i rješenja Oraclea
trgovcima u maloprodaji nudi jednako iskustvo putem različitih
kanala.
Mastercard i Oracle već rade sa zajedničkim partnerima kao što su wagamama, Carluccio’s, Young & Co.s Brewery i Geronimo Pubs koji koriste Qkr kako bi svojim gostima omogućili naručivanje dodatnih stavki tijekom obroka, plaćanje za stolom i dijeljenje iznosa računa među više gostiju.
U 2017. Mastercard će proširiti platformu Qkr na dodatnih šest tržišta: Brazil, Kanadu, Irsku, Singapur, Južnoafričku Republiku i SAD – za jednostavno plaćanje naknada, materijala i izleta u školama, plaćanje parkiranja te na benzinskim postajama, u sportskim dvoranama i na različitim automatima.
„Uz gotovo 80 posto potrošača koji koriste tehnologiju pri kupnji, Mastercard je predan dovođenju višekanalne trgovine na svaki uređaj i pružanju praktičnog iskustva korisnicima u njihovom domu, u trgovinama te u pokretu. Nakon uspješne suradnje s Oracleom u Ujedinjenom Kraljevstvu, sada možemo pomoći trgovcima u maloprodaji te onima iz tzv. hospitality segmenta u povezivanju s potrošačima na inovativniji način te im omogućiti rast poslovanja uz brzinu i sigurnost“, rekao je Chris Fendley, SVP Merchant Development, Mastercard.
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Iz zadarske Elektre stiže obavijest o prekidu elektroopskrbe za sljedeće gradove i mjesta u županiji
-
Brdsko biciklistički klub iz Pakoštana ponovo je zasukao rukave i u Novoj 2025. godini donosi nam još jedno kolo XC Zimske lige Dalmacije na novoj stazi u Vrani.
-
Najbolja hrvatska skijašica, 20-godišnja Zrinka Ljutić, rekla je u intervjuu španjolskim novinama Marca da joj je cilj održati sadašnju formu te se nada novim pobjedama ove sezone.
-
Solana Nin traži pojačanje! Radi se o poslu održavanja, a djelatnik se prima u stalni radni odnos
Reci što misliš!