Automobili
I u svibnju nastavljen rast prodaje automobila
Opel je i dalje vodeći sa svibanjskim tržišnim udjelom od 16,6 posto
Tijekom svibnja u Hrvatskoj je prodano 8.095 novih automobila, što je za 1.018 ili 14,4 posto više nego u travnju, pokazuju podaci Ministarstva unutarnjih poslova koje prenosi agencija Promocija Plus.
Ipak, u odnosu na prošlogodišnji svibanj, u kojem je prodano 8.197 automobila, u ovogodišnjem petom mjesecu prodano je 102 vozila manje.
No, usporedba prvih pet mjeseci ove godine s istim prošlogodišnjim razdobljem pokazuje rast prodaje od 3 posto - u razdoblju od početka godine do kraja svibnja u Hrvatskoj je prodano 35.203 automobila, a u istom prošlogodišnjem razdoblju 34.198.
Svibanj nije donio promjene u strukturi prodaje po markama. Opel je i dalje vodeći sa svibanjskim tržišnim udjelom od 16,6 posto te udjelom u prvih pet mjeseci od 15,8 posto.
Na drugom mjestu je Renault sa 11 postotnim udjelom u svibnju i 10,8 postotnim u prvih pet mjeseci. Slijede Volkswagen i Peugeot, koji drže značajni razmak pred petoplasiranom Škodom.
Opel Astra i dalje čvrsto drži prvo mjesto u prodaji po modelima. Samo tijekom svibnja prodane su 884 Astre, dvostruko više od prvog pratitelja, Renaulta Clia, kojeg je prodano 437.
Peugeot 207, Fiat Punto i Opel Corsa zatvaraju listu pet najprodavanijih modela u svibnju.
Peti ovogodišnji mjesec nije značajnije promijenio strukturu prodaje automobila prema pogonskom gorivu. Od početka godine do kraja svibnja među novim prodanim automobilima 60 posto je benzinaca, a 40 posto dizelaša.
Zagrebačka regija (36 posto), Primorsko-goranska (9,3 posto) i Splitsko-dalmatinska županija (8,9 posto) i dalje su najznačajnija regionalna tržišta za nove automobila u Hrvatskoj.
Najmanje novih automobila u prvih pet mjeseci prodano je u Ličko-senjskoj, Virovitičko- podravskoj i Bjelovarsko-bilogorskoj županiji.
Vezane vijesti
-
Godina dana je prošlo od izbijanje pandemije, a prodajni rezultati su i dalje u minusu.
-
Makar gotovo na simboličnoj razini, u ponedjeljak u Agrokoru počinje proces rješavanja imovine koja nije neophodna za poslovanje tvrtke prodajom luksuznih jahti, helikoptera i automobila
-
-
Izdvojeno
-
U petak 13. prosinca otvorene su prijave za Akademiju Raise the Bar, besplatni obrazovni program Coca-Cole HBC Adria, koji je namijenjen konobarima, baristima i barmenima s najmanje godinu dana radnog iskustva u ugostiteljstvu i turizmu.
-
Oni koji uspješno prođu natjecanje moći će se prijaviti na ograničene javne pozive za dodjelu bespovratnih sredstava namijenjenih investicijama te ostvariti pravo na najviše 25.000 eura po projektu
-
U sklopu cjelogodišnjeg programa obilježavanja 50. godišnjice kluba, KK Aleta Puntamika organizira još jedan događaj sportsko-humanitarnog karaktera.
-
HOROSKOP - Dnevni horoskop
Reci što misliš!