Biznis

Automobili

U Hrvatskoj u rujnu prodano najmanje automobila u godini

U Hrvatskoj u rujnu prodano najmanje automobila u godini

Najveće tržište novih automobila u Hrvatskoj je zagrebačka regija, a najprodavanija marka je Opel

U rujnu je u Hrvatskoj prodano 5.414 novih putničkih automobila, što je najmanja mjesečna prodaja tijekom ove godine, objavila je agencija Promocija Plus.

U odnosu na prošlogodišnji rujan, u Hrvatskoj je prodano 270 automobila ili 5,2 posto više.

Povećanje od 5,6 posto ostvareno je i u prvih devet mjeseci u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje. U prvih devet ovogodišnjih mjeseci prodano je 63.520 automobila, a u istom lanjskom razdoblju 60.132.

Opel je i dalje najprodavanija marka na hrvatskom tržištu, na kojem je u rujnu prodano 737 automobila te marke, a od početka godine do kraja rujna 9.884.

Opelov tržišni udjel u rujnu iznosio je 13,61 posto, a u prvih devet mjeseci 15,56 posto.

Po prodaji u rujnu slijedi Volkswagen, sa 525 prodanih automobila i s udjelom od 9,7 posto, te Škoda sa 495 automobila i s udjelom od 9,14 posto. Renault je u rujnu u Hrvatskoj prodao 378 automobila, ostvarivši tako tržišni udjel od 6,98 posto, a Peugeot je do tržišnog udjela od 6,5 posto došao prodajom 352 automobila.

Poredak po prodaji u prvih devet mjeseci nešto je drukčiji. Iza Opela je Renault sa 6.719 prodanih automobila i udjelom od 10,58 posto. Slijed Volkswagen s tržišnim udjelom od 9,82 posto i prodanih 6.236 automobila. Peugeot je četvrti (udjel 8,5 posto, 5.402 automobila), a Škoda peta (udjel 6,42 posto, 4.075 automobila).

Kod modela na prvom mjestu po prodaji i dalje je Opel Astra koje je u rujnu prodano 449, a u prvih devet mjeseci 6.663 ostvarivši u tom razdoblju tržišni udjel od 10,49 posto.

Drugo najpopularniji model na hrvatskom tržištu je Renault Clio, a među prvih pet su i Peugeot 207, Škoda Octavia i Renault Megane.

Od svih automobila prodanih u prvih devet mjeseci, 59 posto je s benzinskim motorom, a 41 posto s dizelskim.

Najveće tržište novih automobila u Hrvatskoj je zagrebačka regija u kojoj je u prvih devet mjeseci prodano 35,8 posto svih automobila. U Primorsko-goranskoj županiji prodano ih je 8,9 posto, a u Splitsko-dalmatinskoj 8,5 posto.


Reci što misliš!