Biznis

Razvojna agencija

Zadra d.o.o održala prvi u nizu besplatnih seminara

Zadra d.o.o održala prvi u nizu besplatnih seminara

Održani seminar je dio Projekta „Obrazovanje u poduzetništvu"

Protekog tjedna je završen dvodnevni seminar pod nazivom  "Upoznavanje poduzetničke okoline" koji se održavao u prostorima Razvojne agencije Zadarske županije.

Održani seminar je dio Projekta „Obrazovanje u poduzetništvu". Nositelj i koordinator provedbe ovog Projekta je Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva, u suradnji sa Razvojnim agencijama i poduzetničkim centrima kao izvođačima naobrazbe.

Seminar „Upoznavanje poduzetničke okoline" je bio namijenjen prvenstveno mladim poduzetnicima koji su tek započeli poslovanje i onima koji to tek namjeravaju.

Na seminaru su obrađene četiri teme:

1. Kako osmisliti i uspješno pokrenuti vlastiti posao - kroz ovu temu je polaznicima pojašnjeno što je to poduzetništvo, koji su pravni oblici organiziranja poduzetništva i kako funkcioniraju, te koji su oblici radnih odnosa

2. Uloga računovodstva i finaciranje poduzetničkih pothvata - kroz ovu temu su polaznicima objašnjene osnove računovodstva i knjigovodstva, financijski izvještaji, na konkretnim primjerima su prikazani izračuni poreza na dodanu vrijednost, dobit, dohodak, obračun honorara kroz ugovor o djelu, pojašnjeni su oblici financiranja poduzetničkih pothvata kroz dobavljače, pozajmice, kredite i poticaje.

3. Marketing u poduzetništvu - sagledan je marketing sa aspekta troška i investicije, polaznicima je obašnjeno što je to optimalan marketing mix, te kako treba izgledati marketing plan.

4. Planiranje u poduzetništvu - kroz zadnju temu je polaznicima objašnjen zančaj i potreba za poslovnim planom i obrađen je sadržaj istoga.

Seminar je odslušalo dvadesetak polaznika, ljudi raznih zanimanja, različitih stručnih sprema i starosnih dobi. Aktivno su sudjelovali postavljanjem pitanja, traženjem savjeta i davanjem prijedloga.

Idući seminar će se održati 12. i 13. studenog, na temu „ Definiranje pravca razvoja poduzetnika". Teme koje će se obrađivati su sljedeće:

- koji su prvi koraci u poslovanju

- komunikacija sa poslovnim partnerima ( istraživanje tržišta, izrada upita, narudžbi, ponuda i ugovora o poslovnoj suradnji )

- vrste suradnje ( malo i veleprodaja, predtavnoštva, franšize, komisiona prodaja, konsignacija...)

- izrada kalkulacija ( formiranje i fleksibilnost cijena, rabati, akcijske cijene...)

- platni promet ( gotovinsko i bezgotovnisko plaćanje, cesije, kompenzacije, sredstva osiguranja plaćanja...)

- vještina pregovaranja ( kako pridobiti i zadržati kupca i povjerenje dobavljača, kako reagirati na eventualne prigovore...)

- oblici zapošljavanja ( prijave radnika, ugovor o radu/djelu, probni rad...)

- strategija poslovanja ( definicija i koristi od strategije)

- vrste strategija ( poslovna, operativna, financijska, marketinška, kadrovska....)

- SWOT analiza ( što dobijamo SWOT analizom? )

- Proces strategijskog upravljanja (analiza okruženja, formuliranje strategije, inplementacija strategije, revizija i kontrola...)

- Pravila etičkog poslovanja

Seminar će se održati u prostorijama Razvojne agencije Zadarske županije, na Novom Bokanjcu, sa početkom u 10:00. Prijaviti se može putem pristupnica koje su objavljene na web stranicama www.zadra.hr ( email-om ili fax-om ), putem telefona ( 492-880), ili osobno u prostorijama Agencije.


Reci što misliš!