Biznis

Turizam

Istra - zeleni Mediteran

Istra - zeleni Mediteran

Istra je ušla u trend stabilnosti i kvalitete i upravo po tome želi biti prepoznatljiva na Mediteranu, rečeno je na Turističkom forumu "Istra - zeleni Mediteran"

Istra je uvjerljivo na prvom mjestu među hrvatskim turističkim regijama s udjelima od 26 posto u dolascima turista i 32 posto u ostvarenim noćenjima, a na svim ključnim tržištima za Istru zabilježen je porast, rečeno je na Turističkom forumu "Istra - zeleni Mediteran" koji je jučer održan u Poreču uz sudjelovanje stotinjak turističkih djelatnika.

Na području Istarske županije u prvih devet mjeseci ove godine realizirano je 2,679 milijuna turističkih dolazaka te 17,996 milijuna noćenja, što je u usporedbi s prošlom godinom povećanje u broju dolazaka četiri, a noćenja tri posto, izvijestio je direktor Istarske turističke zajednice Tomislav Popović. Za uspješnu budućnost istarskoga turizma potrebno je zajedništvo svih koji sudjeluju u turizmu, poručio je predsjednik Turističke zajednice Istarske županije Veljko Ostojić ističući kako ta županija zahvaljujući master planu razvoja turizma do 2012. godine želi postati destinacija sa četiri zvjezdice.

Istra je ušla u trend stabilnosti i kvalitete i upravo po tome želi biti prepoznatljiva na Mediteranu, naglasio je Ostojić.

Direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić kazao je kako je doprinos Istre u hrvatskom turističkom prometu svake godine velik, pa tako i u ovogodišnjoj rekordnoj turističkoj godini.

Dodao je kako Hrvatska u turizmu treba učiniti još jedan kvalitativni iskorak te je upravo stoga HTZ pred izradom razvojnog marketinškog dokumenta.

"U Istri nam prosječno ništa ne donosi jer ćemo u turističkom smislu opstati jedino ako budemo najboji", poručio je istarski župan Ivan Jakovčić, dodavši kako će i u sklopu Jadranske euroregije inzistirati na izradi zajedničke strategije održivog razvoja turizma na Jadranu.

U sklopu Turističkoga foruma dodijeljena je i godišnja nagrada Turističke zajednice Istarske županije "Zlatna koza - Capra D'oro" za izniman doprinos na području unapređenja proizvoda i turističke promocije Istre.

Dobitnik ovogodišnje nagrade je Đenio Radić, dugogodišnji direktor porečke "Plave lagune", i to za izniman dugogodišnji rad i doprinos u razvoju turizma.

Godišnja priznanja za projekte na području unapređenja proizvoda, marketinške infrastrukture te prodaje i promocije dobili su umaški Istraturist i "Solmelia" za marketinški projekt "Istrian Villas", zatim Turistička zajednica grada Rovinja za manifestaciju "Povorka batane s večerom u Spaciu", "Valamar hoteli" za novi pristup u marketinškoj komunikaciji, te Turistička zajednica grada Novigrada za inicijativu o suradnji svih turističkih čimbenika u upravljanju destinacijom.


Reci što misliš!