Biznis

Borba za Yahoo

Za Yahoo zainteresiran i Time Warner

Za Yahoo zainteresiran i Time Warner

Microsoft je počeo pregovore kojima želi u svoja nastojanja usmjerena na preuzimanje Yahooa uključiti medijski konglomerat News Corp.

Usprkos ocjeni analitičara da mu ponestaje alternativa za prihvaćanje neželjene Microsoftove ponude za preuzimanje, Yahoo je odjednom postao metom zanimanja dva suprotstavljena tabora tehnoloških divova i njihovih medijskih saveznika, pišu američki mediji.

Prema pisanju lista The New York Times, Microsoft je počeo pregovore kojima želi u svoja nastojanja usmjerena na preuzimanje Yahooa uključiti medijski konglomerat News Corp. i njegovu popularnu društvenu stranicu za internetska druženja MySpace.

Ta bi kombinacija objedinila tri najveće softverske tvrtke specijalizirane za objavu internetskih stranica - Yahoo, Microsoftov MSN i News Corpov MySpace, čime bi se stvorila opasna protuteža Googleu, ali istodobno privukla pažnja tržišnih regulatora.

Međutim, kako se saznaje iz nekih izvora bliskih Yahoou, ta se tražilica u međuvremenu približila na korak do zaključenja sporazuma s medijskim divom Time Warnerom i njegovim AOL-om.

Kako bi točno sporazum Microsofta i News Corpa trebao biti strukturiran nije objašnjeno, zbog čega analitičari Wall Streeta ne mogu iznositi nikakva mišljenja o tome koja bi kombinacija bila bolja. Nekolicina ih ističe da je Yahoo učvrstio svoje pregovaračke pozicije, koje su bile počele blijedjeti u pregovorima s Microsoftom.

Drugi pak dobro upućeni izvor tvrdi da se pregovori koje Yahoo vodi s Time Warnerom približavaju sporazumu kojim bi se ta kompanija spojila u zajedničku kompaniju s AOL-om, izuzev njegovih operacija spajanja s Internetom biranjem broja. Tim bi sporazumom vrijednost AOL-a bila procijenjena na 10 milijardi dolara.

Yahoo bi od Time Warnera dobio gotovinu u zamjenu za 20 posto kombinirane kompanije Yahoo-AOL, tvrdi isti izvor. Te su navode potvrdili i drugi izvori, odbivši otkriti dodatne pojedinosti.

'Čitava se situacija doima prilično nestabilnom', kaže Jeffrey Lindsay iz analitičke tvrtke Sanford C. Bernstein, dodavši kako je Microsoftova ponuda za Yahoo pokrenula lavinu ponuda drugih zainteresiranih kompanija.

 


Reci što misliš!