Online oglašavanje
Održana Prva radionica o online oglašavanju - interactive.academy
Online biznis najbrže je rastući u Hrvatskoj
U Zagrebu je u utorak, 26.kolovoza 2008, održana prva radionica o online oglašavanju pod nazivom „Uvod u online oglašavanje" u sklopu interactive.academy, projekta namijenjenog klijentima, oglasnim i medijskim agencijama i svim ostalim sudionicima brzo rastućeg tržišta online oglašavanja u Hrvatskoj.
Radionicu je organizirala interactive.agency d.o.o., agencija specijalizirana za online oglašavanje, a gostovali su predavači, stručnjaci na polju online oglašavanja, Boris Schärf, direktor adverServe, pružatelja tehničkih usluga za interactive.agency, Douglas H. Crichton, direktor agencije Motherboard Media, i Ralph Kammelberger, direktor zadužen za online media planning & buying u agenciji MediaAustria.
Agencija interactive.agency je nova agencija na hrvatskom tržištu oglašavanja. Dio je Styria grupacije s uredima u Beču, Zagrebu i Ljubljani, a u svojim planovima donosi mnoge inovacije na hrvatsko tržište, od kojih, između ostalog, posebno ističu i brojne edukativne projekte s područja online oglašavanja. Nudi partnerstvo u servisiranju usluga za ciljano oglašavanje koje omogućava iznimnu optimizaciju oglasnih kampanja. U Austriji poznate svjetske agencije kao što su Grey, Mediacom, Mindshare, OMD, PHD ili Zenith od početka koriste usluge interactive.agency Mediaservices Austrija.
Punih 26 godina nakon pojave prvog PC-ja i 16 nakon pojave www-a, prosječna svjetska internet populacija obuhvaća oko 17% ukupnog stanovništva. Poslovanje putem interneta jedna je od najpropulzivnijih djelatnosti u svijetu, a online kupnja u nekim segmentima nadmašila je tradicionalnu (posebno u Sjedinjenim Američkim Državama).
Online oglašavanje polako preuzima vodeću poziciju među potrošačima najatraktivnijim kanalima, a neosporna je činjenica kako broj potrošača raste eksponencijalno padu cijena interneta.
Obzirom da je online biznis najbrže rastući u Hrvatskoj, na radionicu su se odazvali mnogi stručnjaci iz vodećih medijskih agencija, web portala te najveći hrvatski oglašivači. Interactive.agency planira i u budućnosti nastaviti sa svojim projektom i na taj način postaviti svjetske standarde u online oglašavanju.
Vezane vijesti
-
-
Online oglašavanje polako preuzima vodeću poziciju među potrošačima najatraktivnijim kanalima
-
-
Online oglašavanje nudi mogućnost preciznog mjerenja broja konzumenata brojem 'klikova' što je oglašivačima jako privlačno.
Izdvojeno
-
Hrvatska je u 2024. bila među deset ''najguglanijih'' odredišta za putovanja, odnosno na 10. mjestu, dok je na prvom Turska, objavio je globalni magazin Conde Nast Traveler prema redovnom istraživanju i podacima Googlea o pretraživanju odredišta za putovanja u proteklih 12 mjeseci.
-
Predsjednička kandidatkinja Ivana Kekin rekla je u petak kako sumnja da iza difamacijskih objava protiv nje stoje neke političke stranke, a među autorima dezinformacija navela je Dominika Alpeza, Dejana Kljajića i Vinka Kojundžića, najavivši da će Kojundžića tužiti zbog širenja laži.
-
Premijer Andrej Plenković u petak je pozvao stranku Možemo! i njihovu predsjedničku kandidatkinju Ivanu Kekin da se smire i prestanu histerizirati jer se nikakva HDZ-ova nevidljiva ruka njima ne bavi na način na koji 'možemovci' sugeriraju u svojim objavama.
-
LUKORAN - Uginula lešina dupina već dva tjedna stoji na škrapama kod mjesta Lukoran na otoku Ugljanu. Čitateljica javlja da nitko od odgovornih do sad nije reagirao.
Reci što misliš!