Biznis

Hrvatska gospodarska komora

Seminar "Kako stvoriti i kako upravljati robnom markom?" u organizaciji HGK

Seminar

Svrha seminara je osposobiti polaznike za suvremeni pristup razumijevanju pojma i značaja uspješnog upravljanja robnim markama (Brand Management) u suvremenom poslovanju

Hrvatska gospodarska komora - Županijska komora Zadar organizira seminar "Kako stvoriti i kako upravljati robnom markom?" koji će se održati u utorak, 28. listopada s početkom u 11 sati, u prostorijama HGK - Županijske komore Zadar (Špire Brusine 16, II kat; sala za sastanke).

Predavač je Jan Kreber, magistar ekonomije iz područja poslovnog marketinga.

Svrha seminara je osposobiti polaznike za suvremeni pristup razumijevanju pojma i značaja uspješnog upravljanja robnim markama (Brand Management) u suvremenom poslovanju.

Seminar je namijenjen svim osobama koje su odgovorne za uspješno upravljanje brandom i/ili proizvodom (uslugom), glavnim direktorima, članovima Uprava, brand managerima, direktorima, voditeljima marketinga i prodaje, te samostalnim poduzetnicima.

Sudjelovanje na seminaru je besplatno, a broj polaznika je ograničen.

Zainteresirani se mogu prijaviti najkasnije do 27. listopada, na faks 023/213-923 ili e-mail hgkzd@hgk.hr (kontakt osoba: Ivana Šare, stručni suradnik).


Reci što misliš!