Biznis

Marketing

Seminar 'Kako stvoriti i kako upravljati robnom markom?' u HGK ŽK Zadar

Seminar 'Kako stvoriti i kako upravljati robnom markom?' u HGK ŽK Zadar

Svrha seminara je osposobiti polaznike za suvremeni pristup razumijevanju pojma i značaja uspješnog upravljanja robnim markama (Brand Management) u suvremenom poslovanju

U utorak, 28. listopada s početkom u 11 sati u prostorijama HGK - Županijska komora Zadar održat će se seminar „Kako stvoriti i kako upravljati robnom markom?" kojeg će voditi Jan Kreber, magistar ekonomije iz područja poslovnog marketinga.

Svrha seminara je osposobiti polaznike za suvremeni pristup razumijevanju pojma i značaja uspješnog upravljanja robnim markama (Brand Management) u suvremenom poslovanju. Seminar je namijenjen svim osobama koje su odgovorne za uspješno upravljanje brandom i/ili proizvodom (uslugom), glavnim direktorima, članovima Uprava, brand managerima, direktorima / voditeljima marketinga i prodaje, samostalnim poduzetnicima.  

Među različitim sadržajem naći će se teme: Što je PROIZVOD s imenom, a što BRAND ?, Funkcije Branda, Zašto se isplati ulagati u Brand ?, Što čini uspješan Brand ?, 5 tajnih sastojaka snažnog Branda, Brand Management u 3 jednostavna koraka, Kako upravljati brandom - Total Brand ManagementTM Framework i Analiza slučaja (Case Study).

Reci što misliš!