HGK
Jan Kreber: Zadar ima potencijal za stvaranje brandova
Brand je najvažnija imovina svakog poduzeća
Danas je u Hrvatskoj Gospodarskoj Komori u Zadru održan seminar na temu Kako stvoriti i kako upravljati robnom markom - Brand management.
O Brand Managementu pričao je Karlovčanin Jan Kreber, magistar ekonomije iz područja poslovnog marketinga, a odaziv na seminar kako su rekli iz Komore, bio je zavidan.
Kreber je u višesatnom izlaganju odgovarao na pitanja zadarskih gospodarstvenika i približio im tematiku branda, i brandiranja.
U kratkom razgovoru s novinarima Kreber je pokušao ukratko odgovoriti na pitanje iz naslova seminara. Dakle, kako stvoriti i upravljati robnom markom?
- Sa puno znanja, sa puno ustrajnosti i razumijevanja što brand znači za pojedinu firmu. Možemo reći da je brend najvažnija imovina svakog poduzeća.
- Mi smo od ranog jutra do trenutka kad idemo spavati okruženi brandovima. U kupaoni prvo peremo zube sa Zirodentom, Plidentom ili nečim trećim, zatim oblačimo cipele određene marke, ulazimo u auto određene marke itd.
Proizvodi i usluge više nisu glavna stvar, brand prodaje proizvod. Postoje značajni i manje značajni brandovi, ali svaki iziskuje ulaganja.
- Ljudi razvijaju brandove radi lojalnosti, svaki proizvođač želi nekoga tko jednom kupi njegov proizvod zadržati. Cilj svakog proizvođača jest stvoriti kvalitetan proizvod i kvalitetan brand kojeg će potrošači dalje reklamirati korištenjem.
Koji su najjači brendovi u Hrvatskoj?
- Hrvatski brandovi su Zvijezda, Jamnica, Gavrilović. Ali to su stari brandovi još iz bivše države, novih brandova u posljednjih desetak godina nema, ali imamo slučajeve rebrandiranja. Hrvatsko gospodrastvo nažalost još uvijek nije dovoljno jako da bi stvorilo nekakav svjetski prepoznatljiv brand. Ali ima potencijala.
Ima li Zadar svoj brand?
- Zadar u Maraschinu ima jak brand, i ima velike potencijale u stvaranju branda u društvenom i kulturnom segmentu. Ništa ne dolazi preko noći. Jedini brendovi koji se mogu stvoriti brzo su internetski brandovi poput facebooka i slično. - za kraj je proučio Kreber
Vezane vijesti
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
-
Projekt koji prati velebitske pastire od prapovijesti do danas zaokružen je dokumentarnim fotografijama Marka-Lorenza Blaslova!
-
Atmosfera na Trgu Petra Krešimira IV bila je ispunjena toplinom, zajedništvom i radošću, a doček Svete Lucije postao je još jedan nezaboravan trenutak u adventskom kalendaru Paga
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!