Teta Vegeta
Reklama za Vegetu uskoro i u New Yorku
Jedinstveni dodatak jelima - Vegeta, sve više se prodaje u glavnim prehrambenim lancima supermarketa gdje je dostupna američkim i kanadskim potrošačima, a ne samo istočnoeuropskoj populaciji koja je i dalje najvjerniji kupac Podravkinih proizvoda
Televizijska reklama za "Vegetu" od početka prosinca prikazuje se na kanadskoj TV postaji Rogers, a od nedavno i na američkoj javnoj TV mreži PBS, kanalu Food Network i još nekoliko kabelskih i satelitskih programa u SAD-u.
Spot u trajanju od 30 sekundi, koji je za koprivničku Podravku snimila jedna marketinška agencija u New Yorku, uskoro će se prikazivati na području saveznih država New York, New Jersey i Connecticut, a preko satelita i na cijelom području SAD-a na poljskoj etničkoj televiziji, kazao je za Hinu direktor predstavništva Podravke u New Yorku Domagoj Kero, a prenosi Totalportal.hr .
"Izvoz Vegete raste svake godine, a promocija na televizijskim kanalima će svakako pridonijeti razvoju 'branda', te pokazati američkim i kanadskim građanima kako koristiti popularni hrvatski začin u svakodnevnom pripravljanju jela", rekao je Kero.
U TV spotu, Vegeta se predstavlja kao začinski dodatak od prirodnih sastojaka za "gurmanski okus" koji "svako jelo čini ukusnijim", od juha do Amerikancima i Kanađanima omiljenog roštilja, uz posebnu napomenu da se Vegeta "u Europi koristi desetljećima".
Zanimljivo je da se Vegetina reklama našla na javnoj televiziji PBS, u čijem je bogatom gastronomskom programu glavna zvijezda američka gastronomska diva, istarskog podrijetla Lidia Bastianich, čija se emisija "Lidia's Italy" prikazuje u udarnom večernjem terminu.
Jedinstveni dodatak jelima - Vegeta, sve više se prodaje u glavnim prehrambenim lancima supermarketa gdje je dostupna američkim i kanadskim potrošačima, a ne samo istočnoeuropskoj populaciji koja je i dalje najvjerniji kupac Podravkinih proizvoda.
Podravka je na američkom i kanadskom tržištu prisutna više desetljeća, a od sredine devedesetih prošlog stoljeća poslovi se sve više razvijaju, pa se danas na ta tržišta plasira više od 100 različitih prehrambenih proizvoda.
Najpopularnija je Vegeta, a potom goveđi gulaš nedavno nagrađen na međunarodnom natjecanju u Bruxellesu. Iako su za prodor na tržište SAD-a, kao najveće svjetsko tržište, potrebna velika ulaganja i svakodnevno lobiranje, Podravka svojim primjerom pokazuje kako se umjerenim sredstvima mogu postići vrlo zapaženi rezultati.
Vezane vijesti
-
Treći nastavak kampanje „Epic Week in Croatia“ obuhvatio je nagradnu igru putem koje su potencijalni turisti preko web stranice kampanje mogli kreirati svoj idealan odmor i to preko 218 ponuđenih aktivnosti koje bi mogli doživjeti u Hrvatskoj.
-
-
-
Izdvojeno
-
Izložba je otvorena za posjetitelje do 31. siječnja 2025. godine. Ne propustite priliku da uronite u ljepotu Velebita!
-
Nakon Splita, 15.12.predstava “Bolna djeca u cvijeću” u režiji Vinka Radovčića dolazi u HNK Zagreb.
-
Za unaprjeđenje sustava podrške roditeljstvu osigurat će se 431 milijun eura, odnosno više od 60 posto proračuna Ministarstva.
-
Premijer Andrej Plenković i ministar demografije i useljeništva Ivan Šipić predstavili su u četvrtak na prvoj sjednici Vijeća za demografsku revitalizaciju četiri skupine demografskih mjera kojima se od iduće godine želi potaknuti rađanje više djece, kao i povratak iseljenika.
Reci što misliš!