Biznis

Teta Vegeta

Reklama za Vegetu uskoro i u New Yorku

 Reklama za Vegetu uskoro i u New Yorku

Jedinstveni dodatak jelima - Vegeta, sve više se prodaje u glavnim prehrambenim lancima supermarketa gdje je dostupna američkim i kanadskim potrošačima, a ne samo istočnoeuropskoj populaciji koja je i dalje najvjerniji kupac Podravkinih proizvoda

Televizijska reklama za "Vegetu" od početka prosinca prikazuje se na kanadskoj TV postaji Rogers, a od nedavno i na američkoj javnoj TV mreži PBS, kanalu Food Network i još nekoliko kabelskih i satelitskih programa u SAD-u.

Spot u trajanju od 30 sekundi, koji je za koprivničku Podravku snimila jedna marketinška agencija u New Yorku, uskoro će se prikazivati na području saveznih država New York, New Jersey i Connecticut, a preko satelita i na cijelom području SAD-a na poljskoj etničkoj televiziji, kazao je za Hinu direktor predstavništva Podravke u New Yorku Domagoj Kero, a prenosi Totalportal.hr .

"Izvoz Vegete raste svake godine, a promocija na televizijskim kanalima će svakako pridonijeti razvoju 'branda', te pokazati američkim i kanadskim građanima kako koristiti popularni hrvatski začin u svakodnevnom pripravljanju jela", rekao je Kero.

U TV spotu, Vegeta se predstavlja kao začinski dodatak od prirodnih sastojaka za "gurmanski okus" koji "svako jelo čini ukusnijim", od juha do Amerikancima i Kanađanima omiljenog roštilja, uz posebnu napomenu da se Vegeta "u Europi koristi desetljećima".

Zanimljivo je da se Vegetina reklama našla na javnoj televiziji PBS, u čijem je bogatom gastronomskom programu glavna zvijezda američka gastronomska diva, istarskog podrijetla Lidia Bastianich, čija se emisija "Lidia's Italy" prikazuje u udarnom večernjem terminu.

Jedinstveni dodatak jelima - Vegeta, sve više se prodaje u glavnim prehrambenim lancima supermarketa gdje je dostupna američkim i kanadskim potrošačima, a ne samo istočnoeuropskoj populaciji koja je i dalje najvjerniji kupac Podravkinih proizvoda.

Podravka je na američkom i kanadskom tržištu prisutna više desetljeća, a od sredine devedesetih prošlog stoljeća poslovi se sve više razvijaju, pa se danas na ta tržišta plasira više od 100 različitih prehrambenih proizvoda.

Najpopularnija je Vegeta, a potom goveđi gulaš nedavno nagrađen na međunarodnom natjecanju u Bruxellesu. Iako su za prodor na tržište SAD-a, kao najveće svjetsko tržište, potrebna velika ulaganja i svakodnevno lobiranje, Podravka svojim primjerom pokazuje kako se umjerenim sredstvima mogu postići vrlo zapaženi rezultati.


Reci što misliš!