Biznis

Flota se širi po planu

Tankerska plovidba ne odustaje od nijednog od ukupno devet naručenih brodova

Tankerska plovidba ne odustaje od nijednog od ukupno devet naručenih brodova

Tankerska plovidba trenutačno u Koreji ima naručena dva bulk carriera i dva product carriera (kakve će raditi i 3. maj), još dva broda u Kini i jedan u Brodosplitu

Nakon što su domaći brodari Tankerska plovidba iz Zadra i Uljanik plovidba iz Pule, uz pomoć Vlade, od riječkog brodogradilšta 3.maj naručili po dva nova broda, pojavila se informacija da je Tankerska plovidba odustala od dva broda naručena u korejskom brodogradilištu.

Kapetan Ive Mustać, predsjednik Uprave Tankerske plovidbe demantirao je tu informaciju istaknuvši da zasad ne odustaju od nijednog od ukupno devet brodova koje imaju naručene u domaćim te kineskim i korejskim brodogradilištima.

Tankerska trenutačno u Koreji ima naručena dva bulk carriera i dva product carriera (kakve će raditi i 3. maj), još dva broda u Kini i jedan u Brodosplitu.

- Nije točno da zbog posla u 3. maju odustajemo od drugih brodova iz stranih brodogradilišta. Ne znamo kako će eventualno produbljenje krize utjecati na sve narudžbe, ali zasad ništa ne mijenjamo, rekao je kapetan Mustać.

Što se tiče izgradnje četiri broda koju je Vlada dogovorila za 3. maj Mustać je rekao da je riječ o poslu u kojem je svatko pronašao svoj interes i ponovio da ne mogu naručivati brodove u domaćim brodogradilištima čija je cijena viša od tržišne.

Isporuka brodova iz riječkog brodogradilišta predviđena je za sredinu 2010. i sredinu 2011. godine. Dogovorenom izgradnjom četiri broda prevladat će se poteškoće u riječkom brodogradilištu 3. maj, koje je obilježavala prazna Knjiga narudžbi, priopćeno je iz Ministarstva gospodarstva.

Kao što je poznato, Vlada je utvrdila program gradnje brodova pema kojem će država do 2011. gradnju brodova za hrvatske brodare poticati s ukupno 240 milijuna kuna, a cilj programa je obnova flote hrvatskih brodara, odnosno veća sigurnost plovidbe i veći stupanj zaštite mora i okoliša.

Program obuhvaća gradnju devet brodova s dvostrukom oplatom za prijevoz nafte, naftnih derivata, ulja i sl. te dva broda za rasute terete, čija je ukupna vrijednost gotovo 559 milijuna američkih dolara.


Reci što misliš!