Biznis

Mediji i turizam

Međunarodni znanstveni skup "Mediji i turizam"

Međunarodni znanstveni skup

Cilj je ovoga skupa otvoriti dijalog između medija, stručnjaka za odnose s javnošću i turističkih eksperata o važnosti pristupa medijima, o izvorima informiranja, medijskim kampanjama, kreativnoj promidžbi i međunarodnim turističkim trendovima, te o novim pravilima komuniciranja s medijima

Odjel za informatologiju i komunikologiju Sveučilišta u Zadru organizira Međunarodni znanstveni skup 'Mediji i turizam', koji će se u Zadru održavati od 20 do 22. ožujka.

Živimo u vremenu suvremenih tehnologija koje utječu na sva područja ljudskoga života i koje na složen način dovode u svezu gospodarstvo i medije što zahtijeva stalnu interdisciplinarnu suradnju i uzajamno prilagođavanje. Mediji nisu samo sredstvo informiranja nego i sredstvo ekonomskog napretka, razvitka građanske kulture i multikulturalnosti. Istodobno medijska je industrija snažno sredstvo globalizacije, kulturnog imperijalizma, krize tradicionalnih kulturnih vrijednosti, izvor krize nacionalnog identiteta. Kao proizvod medijske industrije i tržišnih zakona, posljednjih se desetljeća u javnoj komunikaciji razvijaju odnosi s javnošću te djeluju nevidljivo poput ključnog čimbenika između gospodarstva i medija.

Cilj je ovoga skupa otvoriti dijalog između medija, stručnjaka za odnose s javnošću i turističkih eksperata o važnosti pristupa medijima, o izvorima informiranja, medijskim kampanjama, kreativnoj promidžbi i međunarodnim turističkim trendovima, te o novim pravilima komuniciranja s medijima koja zahtijevaju sve više znanja i vještina u području medijske pismenosti i odnosa s javnošću.

Skup organizira Odjel za informatologiju i komunikologiju Sveučilišta u Zadru, u suradnji sa Sveučilištem u Dubrovniku, UM-FERI Institutom za medijske komunikacije Sveučilišta u Mariboru (UM-FERI Institute for Media Communication, University of Maribor).


Reci što misliš!