Web::Strategija 5.0 - Anti-recesijski vodič kroz web poslovanje
Savjeti za web tvrtke u recesiji
Prijavite se na Web::Strategiju o web poslovanju što prije, proširite poslovanje na web jer će web tvrtke nakon krize "ojačati i biti će pravi pokretač ekonomije budućnosti."
Zbog pada ovogodišnjeg kvartalnog BDP-a za 5,8% u odnosu na prošlogodišnji, te nezaposlenosti 10.928 ljudi prijavljenih na HZZO, tvrtke i pojedinci jako osjećaju da je recesija došla u Hrvatsku, no predsjednik HGK, Nadan Vidošević je za HRT izjavio da ova godina neće biti najgora za domaće gospodarstvo - već ona 2010., te dodaje "Još uvijek ima vremena da ovu godinu iskoristimo za stvaranje pretpostavki za dugoročni održivi razvoj kako bi sa što manje udara prebrodili 2010."
Mnogima je krizna situacija prva takva u njihovom poslovanju i nespremno čekaju i osluškuju druge ne bi li saznali kako se bolje pripremiti. Zbog toga je potrebno poslušati savjete iskusnih gospodarstvenika, te primijeniti iste u vlastitom poslovanju. Umjesto da strepite da li ćete dobiti otkaz ili izgubiti klijente, pohađanjem tematski usmjerenih edukacija i savjetovanja o gospodarskoj situaciji možete saznati kako drugi odolijevaju krizi i kako se pripremaju za nju, te možete krenuti sa primjenom provjerenih modela u Vašem poslovanju.
"Sve tvrtke, a tako i one koje se bave web poslovanjem, recesiju osjećaju u prvom redu kroz smanjenje prihoda jer se smanjuje broj narudžbi, kupci imaju manje novaca i ne naručuju nove poslove, te kroz nelikvidnost jer 'nitko više ne plaća'. U takvoj situaciji potrebno je sačuvati 'hladnu glavu' i ne donositi panične, brzoplete odluke koje dugoročno mogu upropastiti poduzeće" - izjavio je Marijan Ožanić koji godinama pomaže poduzetnicima da 'stanu na noge' unutar Tehnološkog parka Zagreb. Jasno da se pri tome u što kraćem roku poslovođe trebaju suočiti sa vlastitim brojkama poslovanja.
Mnoge konkretne savjete kako tvrtku u kojoj radite pravilno, te kroz primjenu web poslovanja oduprijeti ovoj krizi možete naučiti od predavača na nadolazećoj 5. konferenciji o web poslovanju 17.06.2009. (srijeda) u modernom zagrebačkom kongresnom centru Hypo EXPO XXI. Web::Strategija će se održati pod zlatnim pokroviteljstvom kreativne agencije Omega Media , srebrnim pokroviteljstvom web studija Virtus Dizajn , brončanim pokroviteljstvom IT tvrtke Internet Softver , učilišta Filaks , te tematske tražilice GoCar , te uz suorganizacijsku pomoć: Hypo EXPO XXI, Nivas, Stedas, Stimulans, Pago, Podravka, OH!, Nova Noa i Abrakadabra, te edukacijskog partnera učilišta Cognita. Web:Strategija je već uobičajeno pod zlatnim medijskim pokroviteljstvom najjačih internetskih medija - Net.hr, tportal.hr, Forum.hr, 24sata.hr, Monitor.hr, Poslovni.hr, ETARGET kontekstualne mreže, te drugih jakih medija - Poslovnog savjetnika, časopisa VIDI, Slobodne Dalmacije i Kapital Network televizije.
Branko Vujić, predsjednik programskog odbora Web::Strategije 5.0, pod nazivom Anti-recesijski vodič kroz web poslovanje, koji dolazi iz T-Com-a vidi rješenje recesije u potencijalu primjene web dućana - "U ovo doba recesije najbolji kanal za uspjeh je poslovanje sa cijelim svijetom. Internet trgovina pruža nove kanale prodaje i dodatnu zaradu, no zahtjeva trajan i kvalitetan odnos prema krajnjem korisniku."
No, mnogi još ne znaju kako proširiti vlastiti poslovni model na Internet. Vujić zato savjetuje - "Korisnici će se poslužiti sa Internet trgovinom kao sa alatom, a njegova uporaba ili odbacivanje ovisi o korisnikovoj interakciji koju je doživio u cijelom procesu nabave željenog dobra."
"Rashodi, prihodi, troškovi (varijabilni, fiksni, granični) i da osim poslovanja "po osjećaju" konačno uvide što i kako djeluje u poslovanju" - savjetuje Goran Blagus, direktor tvrtke Croadria, iskusan poduzetnik koji je svoje web tvrtke uspješno prodao većem investitoru, te nastavlja - "Potrebno je postojećim i potencijalnim korisnicima pokazati vrijednosti koje im njihova usluga pruža te se orijentirati na njihovo komuniciranje. Na petoj Web::Strategiji pokazat ću kako 'nešto što se podrazumijeva' se može pokazati kao dodatna vrijednost, te kako odlučivanje 'metodom palca' kod cjenovne politike može biti pogubno u današnje vrijeme."
Na konferenciji Vas osim niza edukativnih i savjetodavnih predavanja očekuje i okrugli stol sa poslovnim ljudima iz web biznisa, dodjela nagrada u kategoriji Zlatno web poslovanje , te ugodno druženje uz hranu i piće.
Prijavite se na Web::Strategiju o web poslovanju što prije, proširite poslovanje na web jer će web tvrtke nakon krize "ojačati i biti će pravi pokretač ekonomije budućnosti." - izjavljuje Blagus.
Vezane vijesti
-
-
Prijavite se još danas na Web::Strategiju po nižoj cijeni i provjerite zašto je Web::Strategija najposjećenija konferencija o webu.
-
Ovom prilikom organizator najavljuje i šestu Web::Strategiju o primjeni internetskog marketinga kroz društvene mreže sa novim regionalnim predavačima!
-
Nominacije za prestižno Zlatno web poslovanje u 2008. su u tijeku
Izdvojeno
-
Tjedni horoskop od 16. do 22. prosinca 2024.
-
U petak 13. prosinca otvorene su prijave za Akademiju Raise the Bar, besplatni obrazovni program Coca-Cole HBC Adria, koji je namijenjen konobarima, baristima i barmenima s najmanje godinu dana radnog iskustva u ugostiteljstvu i turizmu.
-
Oni koji uspješno prođu natjecanje moći će se prijaviti na ograničene javne pozive za dodjelu bespovratnih sredstava namijenjenih investicijama te ostvariti pravo na najviše 25.000 eura po projektu
-
U sklopu cjelogodišnjeg programa obilježavanja 50. godišnjice kluba, KK Aleta Puntamika organizira još jedan događaj sportsko-humanitarnog karaktera.
Reci što misliš!