Biznis

Automobilska industrija

BMW lecima potiče radnike na kupnju svojih vozila

BMW lecima potiče radnike na kupnju svojih vozila

Zaposlenicima koji ne voze BMW na parkiranim vozilima ispred BMW-ovih pogona u Njemačkoj ostavljeni su leci kojima ih se potiče da svoje vozilo zamijene onim iz BMW-a

Financijskom krizom uzrokovana recesija, koja je ozbiljno pritisla svjetsku automobilsku industriju, počela je tjerati pojedine proizvođače na dosad nezabilježene poteze.

U ovim kriznim vremenima, više nego ikad, prodaja svakog pojedinog vozila od izuzetne je važnosti. Svjesni su toga i u BMW-u, koji se proizvodnju i prodaju nada povećati potičući vlastite radnike na kupnju svojih vozila.

Kako prenosi Bloomberg, zaposlenicima koji ne voze BMW na parkiranim vozilima ispred BMW-ovih pogona u Njemačkoj ostavljeni su leci kojima ih se potiče da svoje vozilo zamijene onim iz BMW-a.

BMW-ov glasnogovornik Alexander Bilgeri istaknuo je da je riječ tek o podizanju osviještenosti radnika, budući da su i oni vrlo važan segment uspješnosti tvrtke, te da radnici koji ne voze BMW neće zbog toga izgubiti posao. Bilgeri je također napomenuo da je to prvi put u trideset godina, koliko postoji BMW-ov radnički marketinški odjel, da se provodi jedna takva akcija.

Vladini poticaji kojima su Nijemci nastojali stimulirati prodaju novih automobila, nudeći 2.500 eura za vozila starija od 15 godina, malo je pomogla proizvođačima poput BMW-a i Mercedesa, budući da su se kupci redom okretali manjim i jeftinijim konkurentskim modelima.


Reci što misliš!