Biznis

Dobra reklama

Lacoste prekopirao popularne Borosane, Borovo ne razmišlja o tužbi

Lacoste prekopirao popularne Borosane, Borovo ne razmišlja o tužbi

'Iako smo zaštitili Borosane, ne razmišljamo o tužbi. Ovo je nama dobra reklama i laska nam', kazao je za tportal Josip Galić, direktor marketinga Borova

U bivšoj Jugoslaviji nosile su ih tete kuharice i konobarice, a danas se pod imenom Lacoste u njima šeću manekenke po pisti Njujorškog tjedna mode. Iako su Borosane kao modna marka zaštićene, u Borovu ne razmišljaju o tužbi protiv Lacostea

'Iako smo zaštitili Borosane, ne razmišljamo o tužbi. Ovo je nama dobra reklama i laska nam', kazao je za tportal Josip Galić, direktor marketinga Borova.

'Ako nije Borovo, nije Borosana'
Čini se da su u Borovu, nakon oživljavanja proizvodnje nakon rata, shvatili kapitalističko funkcioniranje tržišta. Polako, ali sigurno cipele iz Borova vraćaju se na noge hrvatskih građana.

Borovo je jučer lansiralo nove redizajnirane Borosane. To se gotovo poklopilo s predstavljanjem Lacosteove inačice predstavljene na reviji u subotu. Nakon golemog uspjeha s redizajnom startasica za koji je zaslužan Mauro Massarotto, Borovo je odlučilo sličan uspjeh ponoviti i modnom markom Borosane.

Galić kaže da su šarene Borosane napravili za široko tržište. No Borosane će pokušati vratiti i na radna mjesta. Tako će najvećim hrvatskim tvrtkama ponuditi izradu Borosana u boji koja karakterizira njihovu tvrtku. Tako bi uskoro blagajnice u Konzumu mogle na nogama imati crveno-zelene Borosane. Kožni modeli Borosana namijenjeni su bolnicama i zdravstvenim ustanovama.

Prije rata u Borovu su bile zaposlene 23 tisuće radnika koji su proizvodili 23 milijuna para obuće godišnje. Danas oko tisuću radnika proizvodi 1,5 milijuna pari obuće. Projektima poput Startasa i Borosana pokušavaju vratiti prijašnju slavu kada su se njihove cipele nalazile na policama dućana diljem svijeta.

Cipele iz Borova prodaju u Hrvatskoj, Crnoj Gori i Sloveniji, gdje Borovo ima svoje trgovine, a izvoze i u zemlje Europske unije.


Reci što misliš!