Biznis

Turizam

Radionica "Buy Croatia" promovira zadarsku regiju

Radionica

Cilj ove poslovne radionice je predstaviti ponudu za 2010. godinu

Hrvatska je izgradnjom mreže autocesta postala najbliže odredište europskim emitivnim turističkim tržištima. Upravo zbog toga, Hrvatska turistička zajednica u suradnji sa sustavom turističkih zajednica Zadarske, Šibensko - kninske i Splitsko - dalmatinske, organizira u terminu 30. rujna - 4. listopada 2009. godine specijalizirano inspekcijsko putovanje te 3. listopada 2009. godine poslovnu radionicu „Buy Croatia".

Na poslovnoj radionici 3. listopada 2009. godine u zadarskom hotelu Kolovare organiziran je susret predstavnika čak 53 turističke tvrtke, odnosno hrvatskih turističkih subjekata i inozemnih turističkih agencija i turoperatora autobusera. Inspekcijsko putovanje i poslovna radionica specijalizirani su za autobuserske programe s odabranih tržišta i to iz: Švicarske, Danske, Nizozemske, Njemačke, Velike Britanije, Švedske, Estonije i Latvije.

Cilj ove poslovne radionice je predstaviti ponudu za 2010. godinu te istaknuti atraktivnosti Hrvatske kao prepoznatljivog auto odredišta te odredišta doživljaja, novih proizvoda i poboljšanja kvalitete usluga smještaja kao i sadržaja.

Program u trajanju od pet dana počinje u Zagrebu te se nastavlja prema Makarskoj. Drugi dan predviđen je obilazak Makarske rivijere, Splita i Šibensko-kninske županije. Trećeg dana organiziran je obilazak Zadarske županije, dok je četvrti dan predviđen za održavanje poslovne radionice te posjet Nacionalnom parku Krka i Skradinu. Program uključuje razgledavanje najznačajnijih turističkih potencijala i specifičnosti pojedinih odredišta.

Krajnji rezultat svih aktivnosti projekta „Buy Croatia" trebalo bi biti povećanje broja gostiju u organiziranim dolascima, a naglasak na turizmu posebnog značaja i produženju sezone.

Podsjetimo, Hrvatska turistička zajednica organizirala je u 2008. godini po prvi puta u Hrvatskoj poslovne radionice na kojima su se susreli hrvatski i inozemni turistički gospodarski subjekti u sklopu novog projekta „Buy Croatia", a sve sa svrhom što kvalitetnijeg povezivanja hrvatskih turističkih gospodarskih subjekata s najznačajnijim inozemnim turističkim agencijama i turoperatorima.

Hrvatski turistički gospodarski subjekti mogu se dodatno o projektu „Buy Croatia" informirati na web stranicama Hrvatske turističke zajednice www.hrvatska.hr

Damir Hordov iz TZ Zadarske županije je istaknuo važnost ove radionice za promociju turizma zadarske regije.

-Na radionicu je došlo čak 29 turoperatora iz: Švicarske, Danske, Nizozemske, Njemačke, Velike Britanije, Švedske, Estonije i Latvije. Većina njih nikad nije bila tu i budući da se radi uglavnom o autobuserima bili su impresionirani s našim autocestama. Dosad nisu znali da se do mora i Zadra može tako lako doći, rekao je Hordov.

Prema Hordovu stranci su bili impresionirani s wellness ponudom županije, posebice s Falkensteiner hotelima, te su za danas popodne dogovoreni prvi sastanci. Novost u turističkoj ponudi Zadarske županije za sljedeću godinu su hoteli Holiday resort Punta skala i hotel In.

U razgovoru s predstavnicima stranih agencija koje smo proveli po gradu i okolici doznali smo kako ih najviše privlače arhitektura, starine i prirodne ljepote, pa smo stoga organizirali posjet jednom našem nacionalnom parku, izjavio je Damir Hordov.

Od zadarskih tvrtki na radionici sudjeluju Falkensteiner, hotel Bastion, hotel Božava, hotel In, hotel Pagus, hotel Pinija, hotels Pag, hotels Zadar, Ilirija hotels, Jaderatours, Marlin tours, MRSSI-COMP Argos travel, Pakoštane holiday village, Terra travel i Turisthotel.


Reci što misliš!