Biznis

Sponzorirana vijest

Primijenite Poslovni Salon 2009 - odmah!

Primijenite Poslovni Salon 2009 - odmah!

Poslovni Salon, poslovno-edukativna konferencija , i njegovi organizatori i suorganizatori su si zadali kao cilj uspješno provoditi edukaciju poduzetnika i managera (menadžera, voditelja) - i to onih budućih (koji planiraju svoje poduzetničke poduhvate) i onih postojećih.

Za manje od 10 dana održati će se prvo specijalizirano savjetovanje, edukacija, te jedna radionica - sve pod nazivom Poslovni Salon 2009 - Opstanak . Ovo je pozivnica na ovu jedinstvenu edukativnu konferenciju sa novim konceptom za malo i srednje poduzetništvo koja će se 3. prosinca 2009. (četvrtak) održati u zagrebačkom konferencijskom centru Hypo EXPO XXI . Iako ste do prethodne godine bili osoba koja se pravilno držala sintagme da u današnjem poslovnom okruženju uspjeh ostvaruju samo oni koji uče brže od konkurencije, u novonastaloj gospodarskoj situaciji možemo prilagoditi istu i reći da preživljavaju samo oni koji uče brže od konkurencije i primjenjuju naučeno - odmah.

Poslovni Salon, poslovno-edukativna konferencija, i njegovi organizatori i suorganizatori su si zadali kao cilj uspješno provoditi edukaciju poduzetnika i managera (menadžera, voditelja) - i to onih budućih (koji planiraju svoje poduzetničke poduhvate) i onih postojećih. Naravno, Poslovni Salon namjerava okupiti i sve one koji su u potrazi za znanjima i vještinama pomoću kojih će unaprijediti vlastiti posao, poboljšati tržišnu poziciju i opstati kroz teža vremena, a nakon njih izaći kao pobjednik. Velimir Srića , Marijan Ožanić , Darko Buković , Vesna Trnokop-Tanta , Dražen Nimčević , Đurđica Jurić , Elvira Mlivić Budeš i drugi birani predavači educirati će o temama koje su od životnog interesa svakog poduzetnika.



Naravno, najbitnije su teme koje Vas očukuju: Kriza je šansa i opasnost, kako opstati u krizi i nastaviti poslovati nakon krize, malo i srednje poduzetništvo - jedino rješenje za izlazak iz krize, novinari nisu neprijatelji, razmišljanje o budućnosti, porezna optimizacija u kriznim vremenima, porezni položaj osobnih automobila u trgovačkim društvima, mala škola marketinga: Brand, oglašavanje, prodaja oglasa, zatim što treba znati iz korporativnog i radnog prava? Radionica: Klijenti - koliko ih poznajete? I linux u vrijeme recesije.

Konferencija se priprema u suorganizaciji Hrvatske udruge poslodavaca - HUP , te u organizaciji agencije Marketing odjel, Poslovnog učilišta Filaks i najtiražnijih poslovnih novina u Hrvatskoj - Privredni vjesnik . Medijski konferenciju prate renomirani mediji - tportal.hr, Monitor, Poslovni.hr, Poslovni Dnevnik, Eukonomist, a organizacijsku pomoć pružili su partneri: Toplice Sveti Martin, Hypo EXPO XXI, OH!, Sefir, Stimulans, Komponenta, i RRiF visoka škola.
Službeno vozilo konferencije osigurava HM rent-a-car .

Pozovite svoje poslovne partnere ili kolege/zaposlene u tvrtki na Poslovni Salon 2009 - Opstanak , zajedno usvojite nova znanja, udružite snage nakon konferencije te upoznajte iskusna imena poduzetništva i menadžmenta koji opstaju i za vrijeme krize. Prijavu za Vas i Vaše kolege možete učiniti ovdje .


Reci što misliš!