Biznis

Nova usluga

Hrvatska pošta uvela novu uslugu za procese javne nabave

Hrvatska pošta uvela novu uslugu za procese javne nabave

Usmjerenost na korisnike najvažnija

Hrvatska pošta osnovala je Odjel za dostavu ponuda kako bi svim svojim potencijalnim korisnicima olakšala proces javne nabave. Riječ je o još jednom koraku Hrvatske pošte prema aktivnijem načinu rada na tržištu Republike Hrvatske slijedom želje da se dodatno usmjeri na korisnike i njihove potrebe.

Osnovna zadaća Odjela je da postojećim i potencijalnim korisnicima olakša proces javne nabave te da ujedno dodatno osigura provođenje Zakona o javnoj nabavi kako ne bi došlo do njegova kršenja. Naime, Odjel će pratiti i kontrolirati provođenje postupaka javne nabave na području cijele Hrvatske, naravno, za tvrtke obveznice.

Podsjetimo, nabava svih vrsta poštanskih usluga mora se provoditi sukladno odredbama Zakona o javnoj nabavi. Obveznici primjene Zakona o javnoj nabavi moraju i poštanske usluge nabavljati sukladno navedenom Zakonu.

Također, prema Zakonu o poštanskim uslugama Hrvatska pošta ima  jedinstveno pravo i obvezu obavljanja rezerviranih univerzalnih poštanskih usluga - pismovne pošiljke, preporučene pošiljke i pošiljke s označenom vrijednosti do 50 g u unutarnjem i međunarodnom dolaznom prometu - na području cijele Republike Hrvatske.

Za ostale univerzalne poštanske usluge pravna ili fizička osoba obvezna je pribaviti dozvolu za obavljanje univerzalnih poštanskih usluga na cijelom teritoriju Republike Hrvatske, koju izdaje HAKOM sukladno čl. 11. st. 1. Zakona o poštanskim uslugama. Pozive za dostavu dokumentacije dovoljno je uputiti na:

Hrvatska pošta d.d., Sektor marketinga i prodaje, Služba prodaje. Telefon: 01/4981 047, e-mail: marketing@posta.hr.


Reci što misliš!