Biznis

Turistička zajednica Zadarske županije

TZ Zadarske i Šibensko-kninske županije na tržištu nastupaju udruženo

TZ Zadarske i Šibensko-kninske županije na tržištu nastupaju udruženo

Udruženi proračun za marketing iznosit će oko 14.800.000 kuna

U srijedu je u hotelu Kolovare upriličeno potpisivanje ugovora o udruženom oglašavanju između Hrvatske turističke zajednice te predstavnika TZ Zadarske i Šibensko-kninske županije.

Prema riječima Ive Dunatova iz TZ Zadarske županije radi se o uspješnoj kulminaciji procesa priprema za nadolazeću turističku sezonu.

Predstavnik HTZ Milo Sršen pojasnio je kako je udruženo oglašavanje model koji ta organizacija provodi već desetak godina i koji se do sada pokazao uspješnim.

Upravo je udruženo oglašavanje jedan od razloga zbog koji je je u prošlogodišnjoj kriznoj sezoni obranjen broj stranih noćenja u Hrvatskoj. Sudeći prema reakcijama sa turističkih sajmova predstavnik HTZ je iznio uvjerenje kako će i ova sezona završiti s pozitivnim rezultatima.

Sršen je iznio podatke prema kojima nacionalna TZ godišnje troši oko 84 milijuna kuna na marketing, a od ove godine uz postojeće reklame na CNN-u pejsaži Hrvatske će se vrtjeti i na kanalima Euronews te BBC World.

Ivo Dunatov je kazao kako će udruženo oglašavanje omogućiti dvjema županijskim TZ neke opcije koje im odvojeno ne bi bile na raspolaganju i naveo kako će im udruženi proračun za marketing iznositi oko 14.800.000 kuna. Nakon predstavljanja potpisani su ugovori između HTZ te predstavnika županijskih i lokalnih turističkih zajednica.


Reci što misliš!