Biznis

Nova strategija

Oglasnik predstavio brojne promjene i novi vizualni identitet

Oglasnik predstavio brojne promjene i novi vizualni identitet

Sve je tu!

Oglasnik - hrvatski lider na tržištu malih oglasa, revitalizirao je svoje tiskano izdanje i predstavio novi vizualni identitet kako bi odgovorio na potrebe tržišta za sveobuhvatnom ponudom.

Promjene provedene u tiskanom izdanju Oglasnika značajno pridonose kvaliteti i funkcionalnosti, a nastale su nakon detaljne analize tržišta i provedenih istraživanja. 

Pod sloganom „Sve je tu!", Oglasnik je nakon 21 godine izlaženja predstavio promjene koje značajno pridonose kvaliteti i funkcionalnosti tiskanog izdanja. Nakon detaljne analize tržišta i provedenih istraživanja, uvedene su mnoge novosti. Predstavljene su nove rubrike („Dom i vrt" „Za Vas i Vašu obitelj" i druge) kako bi se povećala aktualnost i zadovoljila širina potreba korisnika.

Uvedeni su i novi načini slaganja kategorija i potkategorija koje sada omogućavaju lakše snalaženje i pretraživanje. Zbog detaljnije i preciznije informacije, broj znakova u oglasima povećao se za 25 posto, sa 100 na 125 znakova. Također, predstavljeni su i novi tipovi oglasa, a  veličina slova u oglasima povećala se za 10 posto. Promjene su zaokružene novim vizualnim identitetom tako da su predstavljena nova vizualna rješenja marke, ali i samog proizvoda.

Revitalizacija tiskanog izdanja Oglasnika prvi je korak prema ostvarenju dugoročnih ciljeva Oglasnik Grupacije koje bi trebale pozitivno utjecati na zadovoljstvo čitatelja. Novim izdanjem Oglasnika započeo je prvi korak  prema novoj viziji kompanije, a ta je postati najbolje rješenje čitateljima i oglašivačima u razmjeni obogaćenih informacija o novim i rabljenim proizvodima te uslugama.

Budući da se u Oglasniku nalazi velika količina oglašenih predmeta i stvari, u tijeku je i kreativna bitka u osmišljavanju najzabavnijeg oglasa pa se slobodno uključite, zabavite, nasmijete i glasajte za one najzabavnije!


Reci što misliš!