Biznis

Najjači

Najvrjedniji brandovi Coca Cola, IBM i Microsoft

Najvrjedniji brandovi Coca Cola, IBM i Microsoft

Ljestvicu 100 najboljih svjetskih brandova i ove je godine objavio Interbrand, a među najboljima najveći ovogodišnji rast vrijednosti imao je Apple za 37 posto

S ukupnom vrijednosti tvrtke od preko 70 milijuna dolara, Coca Cola je i dalje najvrjedniji svjetski brand.

Ni na drugoj i trećoj poziciji ove godine nema promjena pa se ondje nalaze IBM vrijedan 64 milijuna dolara i Microsoft "težak" 60 milijuna dolara.

Ljestvicu 100 najboljih svjetskih brandova i ove je godine objavio Interbrand, a među najboljima najveći ovogodišnji rast vrijednosti imao je Apple za 37 posto (skok sa 20. na 17. mjesto), Google za 36 posto (s prošlogodišnje sedme pozicije popeo se na četvrtu) i BlackBerry za 32 posto (uspon sa 63. na 54. mjesto).

Istovremeno, najveći pad vrijednosti u posljednjih godinu dana doživio je Harley Davidson koji je pao za ogromnih 24 posto (sa 73. na 98. mjesto), Toyota koja je pala za 16 posto (s osmog na 11. mjesto) te Nokia koja bilježi pad vrijednosti za 15 posto (s petog na osmo mjesto). Lako je zaključiti da je Toyotin pad isključivo uzrokovan problemima koje je ta japanska tvornica automobila imala s vozilima te opozivom velikoga broja vozila zbog kvarova.

Interbrandova ljestvica gradi se na tri osnovna kriterija. To su financijska snaga proizvoda ili usluge, uloga branda u procesu odluke o kupnji te snaga branda da u budućnosti osigura zaradu kompaniji.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.