Hokej na ledu
Medveščak - primjer uspješnog sportskog marketinga
Zagreb je grad velikih sportskih momčadi, u čijim se klupskim vitrinama nalaze brojna europska odličja. No, sva ta odličja priča su prošlosti. Oni koji su te uspjehe doživjeli, rado ih se prisjete na jutarnjoj kavici i prenose ih mlađima.
Mlađi pak, slušajući starije, vjeruju u ponavljanje prošlosti, a upravo je to iskra koja se može pretvoriti u plamen. Dokazao je to hokejaški klub Medveščak Zagreb, piše Profitiraj.hr.
Posljednjih mjeseci pa čak i godina, konstantno slušamo o tragedijama hrvatskih sportskih klubova, praznim tribinama Maksimirskog stadiona, gašenju nekadašnjeg europskog prvaka Cibone. Na drugoj strani, u tišini se rađala svijetla priča, priča o hokejaškom klubu Medveščak iz Zagreba.
Nakon dvije godine teških pregovora, Medveščak 15. svibnja 2009. biva službeno predstavljen kao punopravni član EBEL lige. Sve one koji u projekt nisu vjerovali, ugasio je nevjerojatan odaziv publike.
Nekoliko dobrih igrača i ambijent koji ih je nosio protiv puno jačih i skupljih momčadi bili su ključ uspjeha. Svi koji su došli u Ledenu dvoranu Doma sportova, ponovno su se vratili, ali s još 2-3 prijatelja. Tražila se karta više.
Prepoznala je to i u Uprava Medveščaka, na čelu s Damirom Gojanovićem. Znali su da je navijače u dvoranu dovelo nešto što je novo, ali da će ih zadržati samo rad i ulaganja. Od Medveščaka su u nepune svije godine napravili omiljeni brend privlačan svim dobnim skupinama i svim slojevima društva, ali i ulagačima. Integracija s Medveščakom, vjerojatno je marketinški san svih većih kompanija.
„Kuna za Medvjeda“
Taj san, ostvario je Carlsberg Croatia. Kuna za Medvjeda, akcija je koju su pokrenuli Medveščak i Pan, a polučila je ogroman uspjeh. Riječ je o neposrednom uključivanju navijača u dovođenje novih pojačanja – po prvi puta u Hrvatskoj. Kupnjom jednog MAXI Pana, navijač obogaćuje fond za dovođenje pojačanja.
Možemo slobodno reći da su i jedni i drugi, ovim potezom „ubili više muha jednim udarcem“. Sam predsjednik Uprave Carlsberga Croatia, Thomas Kure Jakobsen, izjavio je tada, u službenom priopćenju, kako je partnerstvo s Medveščakom jedan od važnih koraka u jačanju brenda Pan u Zagrebu. Istaknuo je također, kako je svaka kuna uložena u suradnju s Medveščakom donijela rezultate. Ne sumnjamo da je i prodaja piva u jeku akcije značajno porasla.
S druge strane, marketing Medvaščaka time je odradio odličan posao. Svi su pričali o akciji Pana i Medvjeda, osjećali se dijelom kluba i znali zašto piju pivo.
Integracija s McDonaldsom
Još jedan odličan posao, gledajući s marketinške strane, odradio je Medveščak u integraciji s McDonald’som.
McDonald’s je u svojim restoranima, ponudu nadopunio Medvjeđim menijem, u sklopu kojeg se dobije kratka majica s logom Medveščaka. Kad su klinci za to doznali, krenula je najezda na roditelje. Svi su željeli pojesti Medvjeđi meni i ponosno obući Medveščakovu majicu. McDonald’s je odlično prodavao, a Medveščak je još jednom ugodno iznenadio navijače. Svi su opet željeli u Ledenu.
Spektakl u Areni – dokaz da se može
U Medveščaku se trenutno sprema novi spektakl – utakmice u Areni Zagreb. Koja druga sportska momčad, ako izuzmemo reprezentacije, uopće može pomisliti da bi mogla napuniti Arenu? Trenutno, nažalost, u Hrvatskoj nema takve.
- Dok gledam kako Arena sada izgleda, razmišljam samo o počecima revitalizacije kluba. Prije godinu i pol dana bili smo „poderanih gaća“. Sport i klub su doslovce preživljavali, a danas o nama priča cjela hokejska Europa – s ponosom za Jutarnji List priča Medveščakov predsjednik i bivši hokejaš Damir Gojanović.
Gojanović Jutarnjem otkriva kako je fasciniran činjenicom da je u Sloveniji odbojka uspjela napuniti dvoranu te da je to pokazatelj da se može. Po njemu, grad poput Zagreba ne bi trebao imati problema s punjenjem dvorane od pet tisuća ljudi. Trebao bi puniti deset takvih, jer ljudi ima dovoljno, samo im treba nešto prihvatljivo ponuditi.
Gojanović je inače, preko svoje tvrtke City Express jedan od glavnih sponzora Medveščaka.
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Povodom obilježavanja Međunarodnog dana planina, a u sklopu manifestacije „Niti života“ sinoć je u Kneževoj palači svečano otvorena izložba "Velebit" renomiranog hrvatskog akademskog slikara Josipa Zankija.
-
Motoristi će razveseliti djecu svojim dolaskom, prigodnim poklonima i zajedničkim druženjem.
-
Shizofrenija je mentalna bolest od koje obolijeva jedan posto populacije, muškarci najčešće u adolescentskoj dobi, a žene između 23. i 30. godine te je važno na vrijeme prepoznati simptome i započeti terapiju, istaknuto je u srijedu na konferenciji "Shizofrenija 360" u Zagrebu.
-
Cigarete, elektroničke cigarete i drugi duhanski proizvodi štete zdravlju ljudi diljem svijeta, a premda Europska unija želi do 2040. stvoriti prvu generaciju bez duhana, unutar bloka postoje razlike kada je riječ o regulaciji duhanskih proizvoda, piše European Newsroom (ENR).
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.