Biznis

Mercedesu krenulo

U siječnju prodano tri puta više Mercedesa nego lani

U siječnju prodano tri puta više Mercedesa nego lani

Među markama čija je prodaja najsnažnije rasla su Mercedes i Nissan. Mercedes je povećao prodaju za 250 posto, dok je prodaja Nissana porasla za 232 posto

Na godišnjoj razini prodaja automobila na domaćem tržištu u proteklom je mjesecu skočila za 27,4 posto, odnosno bilo je isporučeno 714 vozila više nego u lanjskom siječnju.

U siječnju ove godine najviše je isporuka ostvario Renault (354), na drugom mjestu je Volkswagen sa 296 prodanih automobila, a slijede Opel (289), Škoda (272) te Peugeot (258). Renault je tako u siječnju zauzeo 10,68-postotni udjel na hrvatskom automobilskom tržištu, a prate ga VW sa 8,93 te Opel sa 8,72 posto.

Od marki iz gornje cjenovne ljestvice, na listi su, primjerice, BMW sa 67 novih prodanih automobila u siječnju, Mercedes (56), Volvo (13), Porsche (4), Land Rover (3) te s po jednim prodanim primjerkom Lexus, Saab i Subaru. Od azijskih brendova u Hrvatskoj, u prošlom mjesecu najviše je automobila prodao južnokorejski Hyundai (229), a slijede japanski proizvođači Nissan (123), Toyota (116), Suzuki (103) te Mazda (71).

Među markama čija je prodaja najsnažnije rasla su Mercedes i Nissan. Mercedes je povećao prodaju za 250 posto u odnosu na lanjski siječanj, dok je prodaja Nissana porasla za 232 posto.

Najprodavaniji model bila je Škoda Octavia sa 215 isporuka i tržišnim udjelom od 6,49 posto. Iza tog modela po prodaji slijede Renault Megane (133), Opel Astra (129), VW Golf (114) te Renault Clio (107). Od svih prodanih novih automobila u siječnju, 53 posto je benzinaca, a 47 posto dizelaša. Prema regijama, najviše automobila je prodano u zagrebačkoj regiji – 1.238 ili oko 37,35 posto.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.