Biznis

Istraživanje Poslodavac

Naj poslodavci: DM, T-HT, Agrokor, VIPnet, Ina, Google, HEP, Zaba, Atlantic

Naj poslodavci: DM, T-HT, Agrokor, VIPnet, Ina, Google, HEP, Zaba, Atlantic

Čak 47% ispitanika često razmišlja o promjeni poslodavca

U istraživanju Poslodavac prvog izbora, koje je MojPosao tijekom veljače proveo među više od 1000 ispitanika, drugu godinu zaredom prvo mjesto zauzela je tvrtka DM-drogerie markt s čak 12,5 posto glasova (prošle godine 7,6 posto glasova), prenosi dalje.com

Kao i prošle godine, na drugom mjestu je T-HT Grupa sa 6,2 posto glasova, zatim na trećem Agrokor sa 3,5 posto glasova koliko je imao i četvrtoplasirani Vipnet.

Tvrtke koje su najviše porasle u očima ispitanika su Google koji se ove godine pojavio na 6. mjestu te Hrvatska pošta koja se pojavila na 17. mjestu. U top 20 tvrtki po prvi put ušla je i Podravka (koja uključuje i Belupo), i to na 16. mjesto. Nakon što se lani nije našla u top 20, Adris grupa je ove godine napredovala i smjestila se upravo na 20. mjesto.

Presudni razlozi atraktivnosti poslodavaca prvog izbora su: sigurnost radnog mjesta i vodstvo u sektoru, koji su najvažniji za 44 posto ispitanika. Sigurnost radnog mjesta se ove godine, očito zbog krize, probila na prvo mjesto, za razliku od prošle kada je bila na trećem mjestu, iza vodstva u sektoru i prilike za napretkom u struci.

Na trećem mjestu ove godine je socijalna odgovornost poslodavca sa 42% te harmonični odnosi na radnom mjestu sa 41% odgovora ispitanika. Unatoč uvriježenom mišljenju da je visina plaća glavni razlog atraktivnosti nekog poslodavca, s poslodavcima prvog izbora to nije slučaj.

Naime, visina plaća i ostale materijalne beneficije presudan su faktor atraktivnosti za 39% ispitanika, pa je taj razlog tek na 5. mjestu, kao i prilika za napredovanjem u struci i ukupan imidž u poslovnom svijetu.

Ispitanicima kojima je DM-drogerie markt poslodavac prvog izbora, presudan faktor je socijalna odgovornost poslodavca i visina plaće te ostale materijalne beneficije. T-HT Grupa poželjna je zbog ukupnog imidža u poslovnom svijetu, a Agrokor je atraktivan prvenstveno zbog prilike za napretkom u struci.

Ovogodišnji poredak poslodavaca prvog izbora je:

1. DM-drogerie markt, 2. T-HT Grupa. 3. Agrokor, 4. Vipnet, 5. INA, 6. Google, 7. Hrvatska elektroprivreda, 8. Zagrebačka banka, 9. Atlantic Grupa, 10. Microsoft, 11. Privredna banka Zagreb, 12. Ericcson Nikola Tesla, 13. Coca-Cola, 14. Pliva, 15. Končar Grupa, 16. Podravka, 17. Hrvatska pošta, 18. Erste bank, 19. Siemens, 20. Adris grupa

Istraživanje je također pokazalo da samo 15% ispitanika radi kod svog poslodavca prvog izbora. Ispitanici bi pristali raditi za prosječno 28% nižu plaću kod svog poslodavca prvog izbora u odnosu plaću koju primaju kod sadašnjeg poslodavca. Čak i u ovo doba gospodarske krize, 47% ispitanika često razmišlja o promjeni poslodavca, 37% ispitanika ponekad razmišlja, a samo 15% uopće ne razmišlja o promjeni poslodavca. Prošle godine o promjeni poslodavca nije razmišljalo 22% ispitanika.

Muškarcima su najatraktivniji T-HT Grupa, zatim DM-drogerie markt i Vipnet, dok je za žene najatraktivniji poslodavac DM-drogerie markt, kojeg slijede T-HT Grupa te Agrokor. Kao presudan razlog atraktivnosti, muškarcima je na prvom mjestu vodstvo u sektoru, zatim prilika za napredak u struci i sigurnost radnog mjesta. Ženama je upravo sigurnost radnog mjesta na prvom mjestu, a slijede socijalna odgovornost poslodavca te harmonični odnosi na radnom mjestu i vodstvo u sektoru.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.