Biznis

Opasno smo u igri

Banner "Croatia" na CNN-u tijekom prijenosa Kraljevskog vjenčanja

Banner

Hrvatska turistička zajednica intenzivirala je svoje aktivnosti. U petak, za vrijeme prijenosa Kraljevskog vjenčanja u Londonu, što je gledao čitavi svijet, na web site-u CNN-a u ključnom trenutku pojavio se banner Hrvatske kao poželjne turističke destinacije

Hrvatska turistička zajednica intenzivirala je svoje aktivnosti. U petak, za vrijeme prijenosa Kraljevskog vjenčanja u Londonu, što je gledao čitavi svijet, na web site-u CNN-a u ključnom trenutku pojavio se banner Hrvatske kao poželjne turističke destinacije - pohvalio se  Niko Bulić u subotu u Zadru na sjednici užeg Povjerenstva Vlade RH za koordinaciju i praćenje pripremnih aktivnosti za turističku 2011. godinu, prenosi slobnodnadalmacija.hr

Oštro smo u igri - zaključio je direktor Hrvatske turističke zajednice.

 


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.