Biznis

Turistička sezona

Što će TUI s nama i zašto smo mu dali 700.000 eura?

Što će TUI s nama i zašto smo mu dali 700.000 eura?

TUI ove godine u Hrvatsku planira dovesti 70.000 gostiju, odnosno planiraju promet od 36,7 milijuna eura

'Ljudi iz TUI-ja rekli su mi da će nas ubuduće pozicionirati oko 20 posto ispod Francuske i Italije, dakle u samu prvu ligu europskog turizma, možda čak i ispred Španjolske. Prodavat će nas kao nešto najbolje što Europa u ovom trenutku ima', tvrdi ministar turizma Damir Bajs.

Naime, Hrvatska je nedavno sklopila ugovor s TUI-jem (Touristik Union International), najvećim njemačkim touroperatorom. Ugovor je težak 1,7 milijuna eura, od čega će naš proračun platiti 700.000, a milijun eura navodno sam TUI, tvrdi Vjesnik.

TUI ove godine u Hrvatsku planira dovesti 70.000 gostiju, odnosno planiraju promet od 36,7 milijuna eura. Za sezonu 2011. pripremili su desetak novih točaka vezanih uz ponudu Jadrana: uz popuste kod ranog bukiranja, u 40 ovdašnjih hotela davat će popust putnicima starije dobi, nudi se i mogućnost bukiranja odgovarajućeg transfera za sve hotele, kao i fleksibilno kombiniranje sastavnih elemenata putovanja.

Isto tako, TUI će forsirati čartersko jedrenje po našem moru, sa skiperom i bez njega. Novi su proizvod i putovanja automobilom nazvana 'Slovenija i Istra' i 'Dalmatinski otoci' te putovanja autobusom 'Zaboravljeni dragulji: Dubrovnik, Crna Gora, Albanija i Makedonija'. Novost je i odmor na Korčuli i Mljetu te u oko 50 dodatnih priobalnih hotela.

Iduće godine moćni TUI će nas uvrstiti u svoju ponudu hotela TUI Best Family, a 2013. će navodno otvoriti i prvi hotel Sensimar u našoj zemlji. Ministar turizma Damir Bajs je prilikom predstavljanja suradnje s TUI-jem kazao kako je TUI uzeo Hrvatsku za strateškog partnera, te da nakon aranžmana s tim turoperatorom pripadamo najjačoj europskoj kategoriji, "možda ne najboljima, ali smo pri samom vrhu".

Riječ je, zapravo, o promjeni imidža Hrvatske kao povoljne zemlje socijalističkog šarma i usluga, u trendi destinaciju kvalitete i alternative državama masovnog turizma. Hoće li TUI uspjeti u svojoj kampanji, tek ćemo vidjeti.

Inače, spomenutih 700.000 eura koje je dala Hrvatska potrošeno je na smještaj oko 900 prodajnih agenata, koji su se odazvali TUI-jevom natječaju u poznavanju hrvatske turističke ponude. Najuspješniji agenti dobili su priliku svoje znanje produbiti na licu mjesta, u Hrvatskoj, a trošak ove operacije spao je na zemlju domaćina. Agenti TUI-ja boravili su u Dubrovniku tijekom svibnja, prenosi danas.hr


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.