Turistička sezona
Što će TUI s nama i zašto smo mu dali 700.000 eura?
TUI ove godine u Hrvatsku planira dovesti 70.000 gostiju, odnosno planiraju promet od 36,7 milijuna eura
'Ljudi iz TUI-ja rekli su mi da će nas ubuduće pozicionirati oko 20 posto ispod Francuske i Italije, dakle u samu prvu ligu europskog turizma, možda čak i ispred Španjolske. Prodavat će nas kao nešto najbolje što Europa u ovom trenutku ima', tvrdi ministar turizma Damir Bajs.
Naime, Hrvatska je nedavno sklopila ugovor s
TUI-jem (Touristik Union International), najvećim njemačkim
touroperatorom. Ugovor je težak 1,7 milijuna eura, od čega će naš
proračun platiti 700.000, a milijun eura navodno sam TUI, tvrdi Vjesnik.
TUI ove godine u Hrvatsku planira dovesti 70.000 gostiju, odnosno planiraju promet od 36,7 milijuna eura. Za sezonu 2011. pripremili su desetak novih točaka vezanih uz ponudu Jadrana: uz popuste kod ranog bukiranja, u 40 ovdašnjih hotela davat će popust putnicima starije dobi, nudi se i mogućnost bukiranja odgovarajućeg transfera za sve hotele, kao i fleksibilno kombiniranje sastavnih elemenata putovanja.
Isto tako, TUI će forsirati čartersko jedrenje po našem moru, sa skiperom i bez njega. Novi su proizvod i putovanja automobilom nazvana 'Slovenija i Istra' i 'Dalmatinski otoci' te putovanja autobusom 'Zaboravljeni dragulji: Dubrovnik, Crna Gora, Albanija i Makedonija'. Novost je i odmor na Korčuli i Mljetu te u oko 50 dodatnih priobalnih hotela.
Iduće godine moćni TUI će nas uvrstiti u svoju ponudu hotela TUI Best Family, a 2013. će navodno otvoriti i prvi hotel Sensimar u našoj zemlji. Ministar turizma Damir Bajs je prilikom predstavljanja suradnje s TUI-jem kazao kako je TUI uzeo Hrvatsku za strateškog partnera, te da nakon aranžmana s tim turoperatorom pripadamo najjačoj europskoj kategoriji, "možda ne najboljima, ali smo pri samom vrhu".
Riječ je, zapravo, o promjeni imidža Hrvatske kao povoljne zemlje socijalističkog šarma i usluga, u trendi destinaciju kvalitete i alternative državama masovnog turizma. Hoće li TUI uspjeti u svojoj kampanji, tek ćemo vidjeti.
Inače, spomenutih 700.000 eura koje je dala Hrvatska potrošeno je na smještaj oko 900 prodajnih agenata, koji su se odazvali TUI-jevom natječaju u poznavanju hrvatske turističke ponude. Najuspješniji agenti dobili su priliku svoje znanje produbiti na licu mjesta, u Hrvatskoj, a trošak ove operacije spao je na zemlju domaćina. Agenti TUI-ja boravili su u Dubrovniku tijekom svibnja, prenosi danas.hr
Vezane vijesti
-
-
-
Bajs je najavio da će Vlada narednih godina sve više ulagati i u kontinentalni turizam
-
Bajs dodaje kako u svim strukovnim udrugama govore da su zadovoljni i financijskim učincima, te ističu da je zarada bolja nego lani
Izdvojeno
-
Kruh postoji u najrazličitijim oblicima i može biti vrlo različitog nutritivnog sastava, pa je dobro znati koliko koji ima kalorija.
-
Kao završna svečanost proslave 125.- e godišnjice planinarstva na zadarskom području održana je promocija monografije u Providurovoj palači u Zadru.
-
Nedjelja donosi novi susret ovih dviju momčadi, sada u Sportskoj dvorani Laktaši. To će ujedno biti dvoboj dviju momčadi koje su dosadašnjim rezultatima ušle u krug momčadi koje se bore za play off
-
Nacionalni avioprijevoznik Srbije, Air Serbia, za ljeto 2025. godine planira 6 redovnih linija prema Hrvatskoj iz Beograda.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.