Biznis

Zadar kao atrakcija

Prezentacija Zadra i The Garden Festivala u Londonu

Prezentacija Zadra i The Garden Festivala u Londonu

Prezentacija pod nazivom "Timeless Zadar: If music be the food of love, play on!" održana je u prestižnom Institutu za suvremene umjetnosti

Grad Zadar, Turistička zajednica grada Zadra i The Garden Festival po drugi su put u suradnji s predstavništvom Hrvatske turističke zajednice u Londonu uspješno predstavili turističku i kulturnu ponudu Zadra na britanskom tržištu.

Prezentacija pod nazivom "Timeless Zadar: If music be the food of love, play on!" održana je u srijedu navečer u samom središtu Londona, u prestižnom Institutu za suvremene umjetnosti (ICA Institute of Contemporary Arts) pred oko sedamdesetak uzvanika, novinara i poslovnih partnera. Svojim dolaskom prezentaciju su uveličali i dr.sc. Ivica Tomić, veleposlanik Republike Hrvatske u Ujedinjenoj Kraljevini te predstavnici britanskih investicijskih fondova i nacionalnog zračnog prijevoznika, tvrtke Croatia Airlines. U ime uzvanika nazočnima se pozdravnim govorom obratio gospodin Paul Irby, jedan od od predstavnika britanskih investitora koji su sudjelovali na Hrvatsko-britanskom gospodarskom forumu, održanom u rujnu prošle godine u Zadru.

U polusatnom predstavljanju prikazan je novi turistički film „Discover Zadar", kao i filmovi o Morskim orguljama i Pozdravu Suncu te Garden Festivalu, a okupljeni novinari i poslovni partneri dobili su i iscrpne informacije o turističkim kapacitetima, povijesnoj i kulturnoj baštini te prirodnim posebnostima Zadra i regije. Nazočnima su predstavljeni i novi projekti na području grada Zadra, posebice novi smještajni kapaciteti u Punta Skali.

Dražen Grgurović je tijekom predstavljanja Zadra posebno istaknuo iznimne turističke rezultate koje na zadarskom području posljednjih godina ostvaruju upravo britanski turisti te ukazao na brojne turističke, ali i gospodarske inicijative koje stižu iz Engleske. Svakako valja istaknuti kako su tijekom druženja na prezentaciji započeti i razgovori o uspostavi suradnje između gradova Bristola i Zadra.

Ovogodišnje izdanje The Garden Festivala, već dobro poznatog široj britanskoj javnosti, predstavljeno je kroz iznesena neposredna iskustva britanskih turista koji su odreda isticali ne samo prirodne ljepote i znamenitosti, već i gostoljubivost domaćina te osjećaj sigurnosti i bezbrižnosti.

 

Temeljem iskazanog zanimanja britanskih novinara, TZG Zadra i nadalje očekuje dobru zastupljenost u britanskim medijima, a neki od novinara posjetit će Zadar i širu regiju na studijskom putovanju u organizaciji HTZ-a London i lokalnih turističkih zajednica već u mjesecu lipnju. Među brojnim novinarima na prezentaciji su bili i predstavnici sljedećih medija: Guardian, Sunday Times, Evening Standard, Music Week, Faith, Mixmag, Ryanair Magazine, Djing, Notion i drugi.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.