Biznis

Sjajni rezultati poslovanja

Ilirija među vodećim turističkim tvrtkama na Jadranu

Ilirija među vodećim turističkim tvrtkama na Jadranu

Izvanredno poslovanje "Ilirije" d.d. rezultiralo je učvršćivanjem pozicije u društvu vodećih turističkih tvrtki. "Ilirija" d.d. po visini ostvarenih prihoda nalazi se među 17 vodećih turističkih tvrtki, po ostvarenoj dobiti među sedam, a po profitabilnosti poslovanja među prvih osam, odnosno uspoređujući najvažnije financijske pokazatelje poslovanja, nalazi se među 15 vodećih turističkih kompanija na Jadranu - ističe Goran Ražnjević, predsjednik Uprave u detaljnoj analizi poslovnih rezultata.

U objektima "Ilirije" d.d. u prvih šest mjeseci turističke sezone ostvareno je rekordnih 175.709 noćenja, što je rast od 15 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, piše Slobodna Dalmacija.

Istovremeno, njezin udio u ukupnim noćenjima Biograda iznosi 69 posto od ukupno 254.248 noćenja, a u organiziranim dolascima (osim dolazaka ostvarenih u privatnom smještaju) u njezinim objektima ostvareno je 76 posto organiziranih noćenja grada. U nautičkom sektoru "Ilirije" d.d., u marini Kornati, ostvaren je rast prometa od 12 posto.

S realiziranih 92.969 noćenja, uključujući i noćenja čarter-tvrtki koje obavljaju nautičku djelatnost unutar marine, njezin udio u ukupnom nautičkom sektoru Biograda iznosi visokih 91 posto. Najveći rast kampa Park Soline U prvih šest mjeseci najveći rast ostvario je "Ilirijin" kamp Park Soline, u kojemu je realizirano 53.318 noćenja, odnosno 21 posto više nego u istom razdoblju lani, dok njegov udio u reliziranim noćenjima kamping sektora grada Biograda iznosi 85 posto.

Uzrok povećanja je rast noćenja najkvalitetnijeg i daleko najvažnijeg tržišnog segmenta - individualnih gostiju i posebno gostiju u mobilnim kućicama koji su u odnosu na isto razdoblje lani ostvarili 173 posto više noćenja. Porast noćenja ostvaren je i u svim ostalim tržišnim segmentima (agencije, paušalci, indivudualci), od čega je najveće povećanje od čak 26 posto zabilježeno među paušalnim gostima. U hotelskom sektoru "Ilirije" d.d., koji čine četiri hotela visoke kategorije (Ilirija, Kornati, Adriatic i Villa Donat), do kraja lipnja 2011. godine ostvareno je 30.377 noćenja, odnosno 16 posto više nego u istom vremenu lani.

Udio noćenja hotela Ilirija (osim noćenja realiziranih u hotelu Villa Donat smještenom u Sv. Filip i Jakovu) u ukupnim noćenjima hotelskog sektora Biogradske rivijere prelazi 44 posto, što je rezultat rasta noćenja u predsezoni, posebice u mjesecu travnju i svibnju i porasta udjela idividualnih gostiju, te oporavka kongresnog turizma - ističe Jasmina Kulaš, voditeljica Ureda direktora, korporativnih komunikacija i odnosa s javnošću.

Broj jedan u društvenoj odgovornosti U istraživanju Indeksa društveno odgovornog poslovanja za 2010. godinu, "Ilirija" d.d. ostvarila je u skupini tvrtki srednje veličine najbolje rezultate na nacionalnoj razini, posebice u dijelu društveno odgovornog poslovanju u tržišnim odnosima i odnosima sa zajednicom, politikom i praksom upravljanja okolišem i odgovornom politikom i praksom upravljanja u okolini, potvrđujući da je društveno odgovorno poslovanje integrirano u cjelokupnu poslovnu politku tvrtke.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.