Biznis

Trendovi u turizmu

Na splitski sajam stižu Google i Tripadvisor

Na splitski sajam stižu Google i Tripadvisor

Nove trendove u turizmu, u Splitu će, između ostalih, krajem mjeseca predstaviti internet giganti Google i Tripadvisor.

Predstavnici ovih dviju svjetski poznatih tvrtki odrľat će predavanja na sajmu International Travel and Destination Expo (ITDE) koji će se od 24. do 27. studenoga odrľati u hotelu Le Meridien Lav u Podstrani kod Splita.

''Fokus ovogodiąnjeg sajma bit će takozvani pristup ''business to business'', pa će pogotovo prvog dana najviąe koristi imati profesionalci iz turističke branąe. Inače glavna tema prve godine sajma bit će i koriątenje druątvenih mreľa u turizmu '', izjavio je Joško Nikolić, direktor sajma ITDE-Split.

Koliki značaj u modernom turizmu imaju Facebook i Twitter, koliki je i kakav utjecaj Tripadvisora na donoąenje odluka korisnika turističkih usluga, bit će neke od tema kojima će se baviti ITDE.

''Vjerujem da će mnoge od tema biti od viąestruke koristi na domaće turističke djelatnike koji se ľele na vrijeme upoznati s novim trendovima. Primjerice, Tripadvisor je iznimno bitan za hotelijere, budući da ocjena pojedinog hotela na webstranici Tripadvisora igra vrlo bitnu ulogu kod odabira smještaja'', napominje Joąko Nikolić, okrećući sajam turizmu novog doba. Iz iste nakane na sajam su pozvani i predstavnici kanadske tvrtke Think! Social Media, Švicarske Web Republic, ali i splitski Mobi Explore. Sve redom projekti novog doma, bazirani na modernom promiąljanju turizma te korištenju modernih tehnologija.

Posebnu pozornost prvog po redu izdanja sajma ITDE trebale bi plijeniti i nacionalne turističke zajednice Indije i Češke. Indija kao tržište od milijardu ljudi, ľeli u Hrvatskoj predstaviti svoj projekt Incredible India, dok će Čeąka pokuąati produbiti turističke veze s Hrvatskom, s obzirom da u našoj zemlji svake godine ljetuje skoro milijun Čeha.

Pored stavljanja koncepta ''business to business'' u prvi plan, ITDE je dio programa rezervirao i za ąiru publiku. Sajam će nove destinacije otkrivati i kroz izloľbu fotografija francuske autorice Claire Vallet o Kubi kao i kroz niz prezentacija knjiga na temu novih tehnologija ili putovanja.

''Zbog perioda odrľavanja, ITDE prvi u regiji prezentira najnovije trendove putovanja i ponuda za 2012 godinu", spomenuo je Joško Nikolić.

"Event Marketing je po stručnjacima najbolji i najisplativiji način za izlagače da uspostave odnos sa krajnjim korisnicima njihovih usluga, pa stoga i mi očekujemo odgovarajući interes", dodao je Joško Nikolić, konstatirajući kako se Split posljednjih godina pretvara u hit odrediąte, pa da međunarodni događaj kakav namjerava biti ITDE, itekako ima smisla''.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.