Još bogatija ponuda
Biograd: Hotel Adria na proljeće bogatiji za 60 soba i rehabilitacijsku polikliniku
Nakon odlične ovogodišnje turističke sezone hotel Adria u Biogradu na Moru započinje radove na dogradnji novih smještajnih kapaciteta, kako bi se spremno dočekala sezona 2012.
Naime, uz Ilirijine hotele Adria predstavlja značajniji receptivni segment biogradskog turizma, koji je zbog raznolikosti i kvalitete svoje ponude vrlo tražen na domaćem i inozemnom turističkom tržištu.
Pored slovenskih gostiju, koji su participirali 70% u ukupnom godišnjem prometu, hotel se, prema riječima Marka Mijić, direktora hotela, vrlo dobro pozicionirao na austrijskom, njemačkom, češkom, mađarskom, slovačkom i britanskom tržištu, a zbog otvaranja novih avio veza sa francuskim tržištem već sada postoje najave za dolazak većeg broja francuskih gostiju. Tomu je zasigurno najviše doprinijela kvaliteta ponude hotela Adria, ali i grad Biograd, koji je, zahvaljujući lokalnoj vlasti i TZ, u zadnjih nekoliko godina napravio najveći turistički iskorak u Zadarskoj županiji.
Hotel Adria uz vanjske sportsko-rekreacijske sadržaje za individualne i ekipne sportove (odbojka, košarka, nogomet, rukomet), otvoreni i zatvoreni bazen nudi sadržaje vlastitog Adria Bio wellness-a, kao što su thalassotherapija, slane sobe, parna kupelj i sauna, masaža s eteričnim uljima i aromaterapija, te šetnicu kroz borovu šumu i uz more, kao sastavnu komponentu Adria Bio wellness-a, što pridonosi unaprjeđenju i poboljšanju općeg psihofizičkog stanja i kulture života čovjeka.
Međutim izgradnjom dodatnih 60 superior soba i otvaranjem rehabilitacijske poliklinike sa specijalističkim programima za liječenje i rehabilitaciju sportskih ozljeda, regeneraciju hrskavice (MBST), te ostalu medicinsku skrb, koju hotel Adria otvara u suradnji sa K-centrom iz Zagreba, hotel bi, ističe Mijić,trebao postati značajna zdravstveno-turistička destinacija na ovom području.
Završetkom obnove hotel će raspolagati sa 200 soba i 8 apartmana, ugostit će više od 500 gostiju, što će uz nove sadržaje kao što su kongresna dvorana, a la carte restoran, fitness club, igraonica, predstavljati novi proizvod na turističkom tržištu. Time će se, prema riječima direktora hotela, stvoriti pretpostavke za cjelogodišnje poslovanje, a to znači još bolje fizičke i financijske učinke, za dobrobit ne samo biogradskog nego i hrvatskog turizma uopće.
Vezane vijesti
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
-
Projekt koji prati velebitske pastire od prapovijesti do danas zaokružen je dokumentarnim fotografijama Marka-Lorenza Blaslova!
-
Atmosfera na Trgu Petra Krešimira IV bila je ispunjena toplinom, zajedništvom i radošću, a doček Svete Lucije postao je još jedan nezaboravan trenutak u adventskom kalendaru Paga
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.