Biznis

HGK

Otkrijte "Tajne Guerrilla Marketinga"

Otkrijte

Hrvatska gospodarska komora - Županijska komora Zadar organizira seminar "Tajne Guerrilla Marketinga - kako minimalnim ulaganjima ostvariti maksimalan učinak", 15. studenoga 2011. (utorak) u prostorijama HGK - Županijske komore Zadar od 11 do 15 sati.

 

"Guerrilla Marketing: Brz, iznenađujuć, učinkovit".

Marketing ne mora biti skup da bi bio uspješan. Prodaja je najjednostavniji posao na svijetu (naravno, ako znate što i zašto radite). Ovo su 2 temeljna načela guerrilla (gerila) marketinga.

Gerila marketing je način na koji se konvencionalni cilj poslovanja ostvaruje nekonvencionalnim metodama. Vrijeme je da promijenite svoj pristup i otkrijete tajne gerila marketinga. „Gerilska borba" na tržištu je budućnost koja je već počela.

Gerila marketing počiva na ostvarivanju poslovnih, marketinških, promotivnih i financijskih ciljeva poduzeća s malim i/ili relativno skromnim budgetima.

Upravo zato gerila marketing je posebno pogodan (i potreban) malim poduzećima koja su ograničena financijskim sredstvima. Gerila marketing je idealan i učinkovit alat za poduzetnike koji žele skrenuti pažnju na sebe, a pri tome ne mogu (ili ne žele!) potrošiti velike količine novca na promociju.

Za uspjeh na tržištu, uz gerilski marketing, od presudne važnosti nisu odlučujuća velika novčana ulaganja. Glavna investicija u gerila marketingu nije novac - već informiranost, mašta, energija i vrijeme. I što ste više voljni „uložiti" u ove elemente, profit će biti veći - a to je bit marketinga.

No, i gerila marketing ima svoju „kvaku 22" - svi koji žele primijeniti gerila pristup moraju razmišljati izvan tradicionalnih okvira. Da biste bili gerilac, jednostavno morate razmišljati i ponašati se kao gerilac!

Svrha seminara:

§  ukazati na činjenicu i podržati shvaćanje da za uspješan marketing nisu nužna velika novčana sredstva - naravno, ako se koristi „guerrilla" pristup marketingu - njegova načela, metode, tehnike, pravila, alati, „oružja"...

§  osposobiti polaznike za primjenu guerrilla marketinga u svakodnevnom poslovanju njihovih poduzeća

Seminar je namijenjen: svim osobama koje kroz mala ulaganja žele postići značajne prodajne rezultate i ostvariti vrhunske rezultate (gledano kroz omjer uloženo : dobiveno), voditeljima, direktorima i/ili managerima marketinga i/ili prodaje i svima koji teže za povećanjem obujma svog poslovanja i volumena tržišta.

O predavaču:

Jan Kreber magistar je ekonomije iz područja poslovnog marketinga. Posjeduje bogato i raznovrsno znanje te dugogodišnje iskustvo iz područja managementa, marketinga i integriranih marketinških komunikacija, brand managementa, oglašavanja, leadershipa te upravljanja malim i srednjim poduzećima. Tijekom uspješne poslovne karijere surađivao je s brojnim najpoznatijim hrvatskim i svjetskim kompanijama te malim i srednjim poduzećima kao ekspert-specijalist, konzultant, član ili predsjednik Uprave što mu je omogućilo da kroz vlastito iskustvo i praksu kreira, provodi i/ili nadzire mnogobrojne i raznovrsne aktivnosti komunikacije s tržištem, pa tako i kampanje gerila marketinga.

 

 

Seminar je besplatan, a broj polaznika ograničen.

Kontakt - osoba: Marija Mišulić, stručni suradnik, mmisulic@hgk.hr.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.