Mystery travel - novi segment turističke ponude
Sve veći hit postaju putovanja u "nepoznato"
Svjetske agencije sve češće nude tzv. Mystery travel, a pravi procvat bilježe u Americi među populacijom od 20 do 34 godine
Spakirati kufere, ukrcati se u prvi vlak koji kreće s perona i zaputiti se k nepoznatoj destinaciji - zvuči pomalo avanturistički, no mnogi ljudi tako zamišljaju svoje putovanje iz snova jer nema veće draži od otkrivanja posve nepoznatog. Na tom tragu temelji se i mystery travel, novi segment turističke ponude koju sve više nude svjetske putničke agencije, uključujući aviokompanije, a pravi procvat ta ponuda doživljava u Sjevernoj Americi među populacijom od 20 godina do 34 godine, piše slobodnadalmacija.hr
Kvaka je u tome da odaberete datum polaska i povratka, a oni vas pošalju
na nepoznatu destinaciju gdje uživate u svim pogodnostima turističkog
aranžmana. Ovakvi paketi nude se nešto povoljnije od uobičajenih, a
uglavnom je riječ o last minute ponudama, posebice kad su avionske karte
u pitanju jer se kompanije uglavnom žele riješiti neprodanih karata i,
konačno, napraviti sebi dodatnu reklamu.
Primjerice, Germanwings koji, kao što je poznato, djeluje i kod nas, nudi blind booking pa, recimo, za 65 eura možete kupiti povratnu kartu Berlin-Zagreb. Ali polazne destinacije ne uključuju naše zračne luke.
Na web stranicama luxurylink.com možete sudjelovati u aukciji gdje nudite što veći iznos da biste “osvojili” tri dana u nekoj nepoznatoj europskoj metropoli čiji paket košta 1421 euro (tri noćenja, uključeni doručak, ručak i takse), a vi licitirate od jednog eura naviše. Na nedavno održanom turističkom sajmu Travel market u Londonu predstavljen je American Express travel s opcijom nepoznatih destinacija, no kod nas još nema takve mogućnosti putovanja.
Preko linka nextpedition.com uključite se u mali kviz po kojem otkrijete
kakav profil putnika imate te vam se preko Facebooka javi agent koji
vam osmisli putovanje čije pojedinosti ne znate do odlaska na put.
Detaljne upute i program dobijete kad krenete preko smartphonea, a
ovakve ponude često se nude kao paketi za medene mjesece, rođendane i
slično.
Surfajući internetom, naići ćete na velik broj web stranica koje nude putovanja u nepoznato, a o toj temi otvoreni su i brojni forumi. Dok neki kažu da je ovdje riječ o povjerenju turista u turističke kompanije, drugi smatraju kako je to prilika za nešto jeftinije putovanje i odsjedanje u sobama koje bi inače ostale prazne. S jedne strane, činite uslugu putničkim agencijama, a s druge preuzimate rizik da putujete povoljnije i zanimljivije, a možda to i ne bude putovanje iz snova. Ali, kako se kaže, “no risk, no fun”.
SD/eZd
Vezane vijesti
-
Kad bi postojale Olimpijske igre za putovnice, Japan ne bi bio samo domaćin, uvjerljivo bi pobijedio na tom natjecanju, piše CNN prenoseći izvještaj Henley Index koji od 2006. rangira putne dokumente 199 zemalja.
-
Domaćih turista koji su po Hrvatskoj lani dolazili individualno u komercijalne smještajne objekte bilo je 1,2 milijuna ili devet posto više
-
-
Izdvojeno
-
Pročitajte dnevni horoskop i doznajte što vam za današnji dan predkazuju zvijezde
-
Učenici OŠ Voštarnica su se, kao i svake godine, posebno potrudili i izradili ukrase za božićnu jelku koju su na dan sv. Lucije došli okititi sa svojim nastavnicama.
-
Na pozornici su se izredali izvođači različitih dobnih skupina i glazbenih stilova i tako ukazali na osobitosti vlastitih kultura, ali i na doprinos glazbe u stvaranju zajedništva i poticanju što kvalitetnije integracije.
-
Stručnjaci iz KAYAK-a anketirali su ljude diljem Ujedinjenog Kraljevstva kako bi ustanovili koje poklone smatraju najgorima i ne žele ih dobiti za Božić.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.